آکادمی هلاکوئی
1400/09/29
10:30
آغاز همکاری بازی بلاکچینی Katana Inu با Seed Thrift Ventures

پلتفرم Katana Inu، یک بازی کامپیوتری بتل رویال…

پلتفرم Katana Inu، یک بازی کامپیوتری بتل رویال برای درآمد، شراکت انحصاری با یک بازار NFT یکپارچه به نام Seed Thrift Ventures را اعلام کرد، پلتفرمی که مراحل اولیه بلاکچین را با سرمایه گذاری پشتیبانی و ارتقاء می کند. Seed Thrift Ventures به عنوان سرمایه گذار و حامی اکوسیستم کاتانا اینو عمل خواهد کرد.


صنعت بازی و صنعت کریپتو دو بخش از سریع ترین بخش های روی کره زمین هستند. از همین رو انتظار می رود ارزش بازار جهانی بازی تا سال ۲۰۲۶ (۱۴۰۵) به ۳۱۴.۴۰ میلیارد دلار برسد.


اکوسیستم کاتانا اینو


کاتانا اینو پلتفرمی است که به طور موثر دیفای، NFT و گیم پلی گرافیکی با کیفیت بالا را با هم ترکیب می کند تا تجربه ای سرگرم کننده و مفید را برای گیمرها ارائه دهد. این بازی دارای یک مدل بازی برای درآمد است که به بازیکنان امکان می دهد کنترل و مالکیت کامل بر دارایی های درون بازی خود را حفظ کنند، به این معنی که توسعه دهندگان دیگر نمی توانند از این موارد سود ببرند.


در واقع، هدف اصلی کاتانا اینو ادغام مزایای دیفای، NFT و سایر مشتقات بلاکچین با یک پلتفرم بازی قوی است. به عبارت دیگر، تیم پلتفرمی را متصور است که نه تنها سرگرم کننده است، بلکه منبع درآمد غیرفعال را نیز برای شرکت کنندگان فراهم می کند.


این پلتفرم تماما در مورد تولید بازی های کامپیوتری رده بالا با آیتم های مختلف NFT درون بازی است. این موارد را می توان با توکن بومی این پلتفرم، KATA، از طریق سیستم NFT آن ها خریداری کرد. در حال حاضر، سود حاصل از این بازی‌ها مجددا در پلتفرم کاتانا اینو سرمایه‌گذاری می‌شود تا ارزش بازار آن افزایش یابد.


این پلتفرم همچنین می‌خواهد با ادغام بازی‌ها در اکوسیستم غیرمتمرکز از طریق بازار NFT، ارزش کاتانا اینو را برای جامعه افزایش دهد. از طریق این بازار NFT، هنرهای دیجیتال و پوسته های درون بازی ممکن است به راحتی خرید و فروش شوند. بازار NFT همچنین به بازی‌های این پلتفرم مرتبط می‌شود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از رمزارز KATA برای سهام، خرید یا فروش کالاهای درون بازی مانند پوست، کلاه، لباس یا کفش استفاده کنند.


در حالی که اکثر بازی‌های بلاکچین فاقد عمق و کیفیت هستند، کاتانا اینو به لطف گرافیک با وضوح بالا، تصاویر واقعی، مدل‌های سلاح و مدل‌های شخصیتی با جزئیات بسیار برجسته است، که همگی به یک تجربه بازی کاملا درگیر کننده با بلاکچین کمک می‌کنند. علاوه بر این، کاتانا اینو صرفا یک بازی بلاکچین است که اهداف سرگرمی دارد، اهداف خیریه ای را نیز ئنبال می کند که توسط مکانیسم های تامین نقدینگی اقتصاد رمزارز کاتانا اینو پشتیبانی می شود.


فروش عمومی و راه اندازی IDO


فروش برای عموم از ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۳۰ آذر) با پیش فروش آغاز می شود.


IDO در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۲ دی) برگزار می‌شود و در هفت لانچ پد به همراه پنکیک‌سواپ و یونی سواپ منتشر می‌شود.


مجموعه NFT کاتانا اینو نیز در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۳ دی) عرضه خواهد شد.


Katana Inu با Blue Zilla، Master Ventures و IBC Group وارد همکاری های هیجان انگیزی شده است. آن ها همچنین توسط سرمایه گذاران برجسته مانند LVT Capital، Stakes Capital، ۲crazy، R-۹۳۰، WeeHodl، Fish Dao، Vesperine Capital، ۳۱۶ VC، Seed Thrift، OIG، Calvert Drive Ventures حمایت می شوند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0