سهم گلچین
1399/10/22
11:29
#زفکاح گشايش حق تقدم خريد در نماد معاملاتي (زفکاح1) به اطلاع مي رساند؛ نماد معاملاتي حق تقدم خريد سهام شركت کشت و دامداري فکا (سهامي عام) در ن...

#زفکاح



گشایش حق تقدم خرید در نماد معاملاتی (زفکاح۱)


به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت کشت و دامداری فکا (سهامی عام) در نماد (زفکاح۱) از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ آماده انجام معامله می‌باشد. لازم به ذکر است پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، در صورت لزوم بازگشایی مجدد اطلاع رسانی می شود. در غیر اینصورت انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. لازم به ذکر است، محدودیت حجمی خرید در هر سفارش (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) در نماد معاملاتی (زفکاح۱)، به تعداد ۲۰۰,۰۰۰ سهم تعیین می گردد. همچنین مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت کشت و دامداری فکا (سهامی عام) در نماد (زفکاح۱) تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ می باشد. لذا نماد معاملاتی مذکور (زفکاح۱) در پایان معاملات روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ متوقف می گردد. خرم جدید، می بایست مفاد اطلاعیه شماره DPM-IOP-۹۰ I-۰۰۱ مورخ ۱۳۹۰/۰۵/۱۸ اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادر و مفاد بخشنامه شماره ۱۱۰۱۰۴۰ موضوع نامه شماره ۱۲۱/۱۵۰۴۸۱ مورخ ۱۳۹۰/۰۵/۳۰ اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار را مد نظر قرار دهند.



#خزر


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت فنرسازی‌زر (خزر۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



شفاف سازی #خزر



افزایش نرخ محصولات


با عنایت به تصویب افزایش نرخ محصولات شرکت مصوب صورتجلسه هیات مدیره مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ . قیمت از تاریخ مذکور به میزان ۹ درصد افزایش می یابد.



#جم


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی جم (جم۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#کدما


به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی شرکت معدنی دماوند(کدما)با توجه به اتمام دوره توقف مربوط به ظن دستکاری بازار(مبتنی بر اطلاعات یا معاملات)-افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.



#وشمال


به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال (وشمال۱) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ در پایان معاملات امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ متوقف می گردید.



#سمتاز


به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت سیمان ممتازان کرمان (سمتاز۱) جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ در پایان معاملات امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ متوقف می گردید.



#فافزا


به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت فولاد افزا سپاهان (فافزا۱)، پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و رفع موارد منجر به تعلیق در قالب اصلاحیه، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ آماده انجام معامله می باشد. لازم به ذکر است در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. همچنین در صورت عدم کشف قیمت، در صورت لزوم، بازگشایی مرتبه دوم نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می‌گردد.

انتهای خبر

0
0