آکادمی هلاکوئی
1400/04/01
12:20
سه شبکه آزمایشی اتریوم در حال انتقال به هارد فورک لندن هستند

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت بنیاد…

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت بنیاد اتریوم ، سه شبکه آزمایشی (تست نت) اتریوم که از هارد فورک لندن استفاده می کنند ، طی چند هفته آینده فعال خواهند شد. تیم بیکو ، توسعه دهنده ارشد اتریوم ، جمعه گذشته توضیح داد که “این ارتقا ابتدا در Ropsten ، در بلوک ۱۰۴۹۹۴۰۱ ، که انتظار می رود در حدود ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۳ تیر ۱۴۰۰) اتفاق بیفتد ، به صورت مستقیم اجرا می شود.”


در سه شبکه آزمایشی اتریوم به زودی شاهد ارتقا لندن خواهیم بود که نشان می دهد پیشرفتی در زمینه پیاده سازی ویژگی های جدید حاصل شده است. اساسا ، هارد فورک لندن بروز رسانی است که به دنبال هارد فورک برلین انجام می شود که در آوریل ۲۰۲۱(اردیبهشت ۱۴۰۰) انجام شد.


هارد فورک لندن تعدادی از پیشنهادات قابل توجه بهبود شبکه اتریوم (EIP) را برای آماده سازی برای ارتقای سرنیتی(ETH ۲.۰) که برای سال ۲۰۲۲(۱۴۰۱) آماده می شود ، اجرا خواهد کرد. به ویژه دو EIP با هدف افزایش مدل دریافت کارمزد در بلاکچین اتریوم و اکوسیستم ماینینگ اتریوم انجام می شود.


EIP-۱۵۵۹ اجرای بهبودی است که برای مقابله با کارمزد بلاکچین و توسط بنیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) معرفی شد. اریک کانر ، ریک دادلی ، متیو اسلیپر ، ایان نوردن و عبدالحمید بختا نیز در EIP-۱۵۵۹ مشارکت داشتند.


ایده EIP-۱۵۵۹ به مکانیزم قیمت گذاری کارمزد تراکنشهای شبکه توجه می کند و هزینه پایه ای را برای هر بلوک موجود در شبکه معرفی می کند. اساسا ، باقی مانده کارمزدها سوزانده می شود و مردم تصور می کنند که این امر باعث کاهش قابل توجهی در عرضه کلی اتریوم می شود.


EIP-۳۵۵۴ برای سهولت در بروزرسانی سرنیتی(ETH ۲.۰) ارائه شده است زیرا هدف آن صاف کردن بمب ساعتی دشواری است که سرعت استخراج اتریوم اثبات کار (PoW) را کند می کند. اساسا ، ماینرهای اتریوم چاره ای جز برخورد با سیستم اثبات سهام (PoS) نخواهند داشت. هارد فورک لندن با EIP-۳۵۵۴ روند انتقال را آسان تر می کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin.com



انتهای خبر

0
0