اقتصاد آنلاین
1399/12/18
16:03
کدال‌نگر ۱۸ اسفند۱۳۹۹/ افزایش سرمایه ۲۹۰درصدی لکما

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. تقسیم سود نمادهای دعبید و وآذر، از مهم‌ترین اطلاعیه‌هایی است که در این گزارش بررسی می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سهیل بانی ؛ کدال‌نگر ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه


«لکما»: هیات مدیره شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه ۲۹۰درصدی ار محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، به سهامداران این شرکت ارائه داد.


«قهکمت»: حسابرس و بازرس قانونی شرکت قند هکمتان با افزایش سرمایه ۶۵۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت نمود.


«گپارس»: شرکت مجتمع های گردشگری و امور رفاهی کارگزاران پارس، از موافقت حسابرس و بازرس قانونی با افزایش سرمایه ۹۸۰درصدی این شرکت از محل آورده نقدی سهامداران خبر داد.


اطلاعیه‌ها


«رتاپ»: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان اعلام کرد در طی سه مرحله اقدام به خرید ۱۸هزار دستگاه کارتخوان از شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) کرده است.


«وبانک»: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹.۱۲.۲۰، تعداد ۳۴۵میلیون سهم معادل ۱۵درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد (مدار) به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.


«وهنر»: شرکت گروه توسعه هنر ایران، اعلام کرد یکی از شرکت‌های ۱۰۰درصدی هلدینگ، به عنوان سرمایه‌گذار اقدام به انعقاد قرارداد به مبلغ ۶۸۰ میلیارد ریال با موضوع سرمایه گذاری در ساخت سریال خانگی نموده است اما این شرکت طی این مدت هیچ‌گونه درآمدی کسب نخواهد کرد و در دفاتر نیز هیچ‌گونه درآمدی شناسایی نخواهد شد.


«امید»: شرکت تامین سرمایه امید از پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق سلف موازی استاندارد بر پایه نفت خام سنگین صادراتی(نماد سنفت۰۰۹) به مبلغ ۱۰هزار میلیارد ریال به منظور تامین مالی اجرای طرح یک‌پارچه میدان مشترک غرب کارون و احداث خطوط لوله نفت خام و پایانه های صادراتی در بنادر بهرگان و جاسک توسط شرکت توسعه نفت و گاز صبا اروند و با عاملیت شرکت کارگزاری بانک سپه در بازار بورس انرژی ایران با تاریخ سررسید ۳۰ماهه از شروع دوره عرضه اولیه و با نرخ سود حداکثر ۱۹درصد و حداقل ۱۸.۵درصد که بصورت سالانه و در زمان سررسید اوراق تسویه می گردد، خبر داد.


«تنوین»: شرکت تامین سرمایه نوین اعلام کرد در تاریخ ۱۳۹۹.۱۲.۱۷،مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فرعی کارگزاری تامین سرمایه نوین برگزار شد که طی آن مبلغ ۸۰۰میلیارد ریال تقسیم سود مصوب گردید که از مبلغ فوق حدود ۵۳۶میلیارد ریال در دفاتر شرکت تامین سرمایه نوین تحت عنوان درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ثبت می گردد.


«لوتوس»: تامین سرمایه لوتوس پارسیان از پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق سلف موازی استاندارد بر پایه نفت خام سنگین صادراتی (سنفت۰۰۸) به مبلغ ۱۹,۵۰۰میلیارد ریال توسط شرکت توسعه نفت و گازصبا اروند با تاریخ سررسید ۳۰ماهه با نرخ سود حداکثر ۱۹درصد و حداقل ۱۸.۵درصد خبر داد.


«وصنا»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران از سرمایه‌گذاری در واردات قطعات CKD خودرو خبر داد.


تقسیم سود


«دعبید»: شرکت داروسازی دکتر عبیدی اعلام کرد حدود ۲۰درصد از سود خالص هر سهم سال منتهی به ۱۳۹۹.۰۳.۳۰، معادل ۲۰۰ریال را به سهامداران خود پرداخت می‌کند.


«وآذر»: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان اعلام کرد ۷۰۰ریال از ۶,۸۷۸ریال سود خالص هر سهم سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۰۶.۳۱، را به سهامدارانش پرداخت خواهدکرد.


مجامع


«زگلدشت»: شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، سهامدارانش را برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، به مجمع عمومی فوق‌العاده دعوت کرد.


«فاراک»: شرکت ماشین سازی اراک، سهامدارانش را برای تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، به مجمع عمومی فوق‌العاده فراخواند.

انتهای خبر

0
0