بورس۲۴
1402/02/04
14:27
رفت و برگشت امیدوارکننده شاخص کل بورس

ارزش معاملات خرد با کاهش حدود ۹ درصدی نسبت به روز چهارشنبه به ۱۴,۲ همت رسید. پرمعامله ترین گروه های امروز به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، انبوه سازی و بانک ها و موسسات بودند.

رفت و برگشت امیدوارکننده شاخص کل بورس

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با کاهش حدود ۹ درصدی نسبت به روز چهارشنبه به ۱۴,۲ همت رسید. پرمعامله ترین گروه های امروز به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، انبوه سازی و بانک ها و موسسات بودند.


تراز پول خرد بازار مثبت ۵۵۵ میلیارد تومان شد. بیشترین ورود پول خرد در گروه های بیمه، انبوه سازی و محصولات شیمیایی و نمادهای کوثر، غزر، امین، بجهرم، وتوس، خپویش، شملی، شپاکسا، شیران، سیتا و های وب اتفاق افتاد.


در گروه های فرآورده های نفتی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و بانک ها و موسسات و همچنان نمادهای شتران، فولاد، خساپا، حکشتی، فملی، شپنا، وکغدیر، وبملت، خودرو و برکت شاهد بیشترین خروج پول خرد بودیم که با بیشترین حمایت از سوی حقوقی ها همراه شدند.


در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله ۳۵۵ میلیارد تومان پول خرد خارج شد.


شاخص کل که در یک ساعت ابتدایی حدود ۱۰ هزار واحد افت کرده بود در ادامه کل این کاهش را جبران کرد و با بیش از ۲ هزار واحد افزایش نسبت به روز چهارشنبه به کار خود خاتمه داد و بار دیگر به ارتفاع ۲ میلیون و ۳۲۶ هزار واحد رسید. نمادهای تاپیکو، میدکو، کگل و کچاد بیشترین اثر مثبت و فارس، پارس و شپنا عمده ترین تاثیر منفی را بر آن داشتند.


شاخص هموزن اما از همان ابتدا صعودی بود و با بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ واحد رشد و قرارگیری در ارتفاع ۷۶۸ هزار واحد کار امروز خود را خاتمه داد. شاخص فرابورس اما ۱۴۸ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0