ارزینکس
1400/03/29
19:41
💢 مروری بر پروژه Opulous 🔘 پروژه Opulous اولین پلتفرم مالی غیر متمرکز (دیفای) شخص به شخص است که برای وام گرفتن توسط وثیقه‌های دنیای واقعی پشتیبانی...

💢 مروری بر پروژه Opulous



🔘 پروژه Opulous اولین پلتفرم مالی غیر متمرکز (دیفای) شخص به شخص است که برای وام گرفتن توسط وثیقه‌های دنیای واقعی پشتیبانی می‌شود. مانند هر فرآیند اعطای وام وام‌گیرندگان باید وثیقه‌ای با ارزش حداقل برابر با وامی که می‌خواهند بگیرند را قرار دهند. در سیستم‌های دیفای از ارزهای دیجیتال برای وثیقه استفاده می‌شود و اینجا یک نقص یا یک چالش بزرگ برای دیفای شکل می‌گیرد.


قیمت ارزهای دیجیتال به طرز مشهودی قابل پیش‌بینی نیستند و اگر ارزش ارز دیجیتال وثیقه گذاشته شده کم بشود ارزش وثیقه هم کم می‌شود که مشکلات زیادی را برای افراد فراهم می‌کند و ممکن است دارایی افراد از بین برود. به منظور کاهش این خطر یکی از برجسته ترین سیستم عامل‌های حوزه دیفای یعنی MAHADAOاز کاربران می‌خواهد که وثیقه‌ای می‌گذارند بیشتر از مقدار وامی باشد که می‌خواهند بگیرند.



🔘 از جمله دارایی‌هایی که پروژه Opulous به عنوان وثیقه قبول می‌کند موسیقی است وام‌هایی که این پروژه اعطا می‌کند بر اساس درآمد موسیقی و حق امتیاز‌ها و کپی رایت است. این پروژه برای درگیری نشدن با مشکلات بلاکچین اتریوم بر بلاکچین الگورند فعالیت می‌کند و از مزیت‌های این بلاکچین آن است که تراکنش‌ها را در ۴.۵ ثانیه تایید می‌نماید از دیگر اهداف این پروژه درآمدزایی از طریق NFT است. چه ایجاد و تولید کردن و چه مبادله خرید و فروش آن و همچنین گزینه استفاده از NFT هم برای دریافت وام توسط هنرمندان فراهم می‌شود.



🔘 تیم :



🔰 ۱. شخص اول پروژه لی پارسون نام دارد که بنیانگذار شرکت موسیقی DITTO MUSIC با بیش از ۵۰۰ هزار هنرمند مستقل در سراسر جهان می‌باشد.



🔰 ۲. شخص دوم مایلز کارول است که سابقه کار برای شرکت سرمایه‌گذاری KOSMOS CAPITAL را دارد همچنین موسس OMNYS بوده و برای TRIAS_LAB FUNDATIONبه عنوان مشاور فعالیت داشته است.



🔰 ۳. شخص سوم مالک پرنسیس می‌باشد یک مهندس بسیار با تجربه که در حوزه فناوری و بلاکچین فعالیت می‌کند و به مدت ۵ سال برای شرکت TEMP AI فعالیت داشته و خودش موسس شرکت‌های YUM-YUM و BUZZBOX است.



🔘 توکنومتری :


تعداد کل توکن‌های این پروژه ۵۰۰ میلیون عدد است که با نماد OPUL فروش خصوصی و ICO آن انجام شده اما کماکان به طور رسمی عرضه نشده است. نحوه توزیع توکن‌ها به شرح زیر می‌باشد :



🔰 ۱. پیش فروش : ۱۰ درصد.



🔰 ۲. فروش استراتژیک : ۴.۴ درصد.



🔰 ۳. فروش خصوصی ۱ : ۹.۶ درصد.



🔰 ۴. فروش خصوصی ۲ : ۱.۴ درصد.



🔰 ۵. تیم : ۱۲.۵ درصد.



🔰 ۶.شریکان و مشاوران : ۵ درصد.



🔰 ۷. نقدینگی : ۱۷.۵ درصد.



🔰 ۸. اکوسیستم : ۱۷.۵ درصد.



🔰 ۹. ذخیره : ۱۷.۷ درصد.



🔰 ۱۰. فروش SEEDSHO ۱ : ۳.۶ درصد.



🔰 ۱۱. فروش SEEDSHO ۲ : ۰.۸ درصد.



نحوه آزاد سازی توکن‌های این پروژه در عکس بالا آمده است.



✅ نام و نماد شرکتهای سرمایه گذار بر این پروژه در عکس بالا به چشم می‌خورد.

انتهای خبر

0
0