آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
16:20
انجمن WallStreetBets، مسئول پامپ کوتاه مدت GameStop، ساب ردیت رمزارزی را راه اندازی می کند

WallStreetBets، یک انجمن ردیت که اعضای آن برای…

WallStreetBets، یک انجمن ردیت که اعضای آن برای پامپ سهام GameStop با هم هماهنگ شده بودند، در حال ایجاد یک ساب ردیت جداگانه فقط برای بحث در مورد رمزارزها هستند.


طبق اعلام روز چهارشنبه از کاربر bawse۱، “این همان جامعه است، همان قالب است، همان چیزهایی است که شما در مورد wallstreetbets دوست دارید و توسط افراد مشابه اجرا می شود.”


انجمن WSB که در حال حاضر نزدیک به ۱۱ میلیون نفر عضو دارد، از الگوهای رفتاری و تهدید FOMO برای تشویق همسالان خود برای خرید تا حد امکان GME استفاده کردند. قیمت این سهام، که برای شروع سال زیر ۲۰ دلار بود، در عرض یک ماه به ۴۰۰ دلار رسید.


در نگاه اول، معاملات رمزارزها یک موضوع مورد بحث عالی در WSB به نظر می رسد. دارایی های رمزارزی همان شکوفایی گروهی را کسب می کنند که GameStop و سایر میم سهام ها کسب کردند. گاهی اوقات توکن ها با طرح های پامپ و دامپ شبانه از طریق تلگرام دچار تغییر قیمت می شوند. در مواقع دیگر، آنها میم کوین های بی خطر (در عین حال بی فایده) هستند که به دنبال رسیدن به مارکت کپ های چند میلیارد دلاری Dogecoin و Shiba Inu می باشند.


اما مدیران WallStreetBets نسبت به ارزهای دیجیتال سرسخت هستند. قانون شماره ۴ انجمن “عدم انجام پامپ و دامپ، بحث های رمزارزی، طرح ها یا کلاهبرداری ها” است. مدیران درمورد کلاس دارایی ۲ تریلیون دلاری با SPAC، سهام فرابورس و “سایر اوراق بهادار بی ارزش که مستعد کلاهبرداری هستند” حساس می شوند.


در ماه آوریل (فروردین)، WSB امتیاز کوچکی به اعضای خود که علاقه مند به رمزارزها بودند، داد و اجازه داد در یک پست درباره بیت کوین، اتریوم و دوج کوین و نه هیچ مورد دیگری بحث کنند. bawse۱ نوشت که مدیران نمی خواهند “همه افراد را با پیام های اسپم رمزارزی درگیر کنند” و قوانین عدم انجام بحث های رمزارزی برای بقیه اعضای ساب ردیت اعمال می شود.


این امتیاز ظرف ۴۸ ساعت پس از انتشار مقاله ای توسط بلومبرگ با عنوان “WallStreetBets به رمزارزها تعظیم می کند” برداشته شد.


bawse۱ اعلام کرد: “انجام بحث های رمزارزی به مدت نامعلومی ممنوع است.” وی در ادامه توضیح داد که مدیران دیگر به شدت با افزودن بحث های رمزارزی در وهله اول مخالف بودند، اما او همچنان بر این امر پایبند بود.


در حال حاضر، بحث های رمزارزی دارای بخش مخصوص خود هستند، با محدودیت های بسیار کمتر. ساب ردیت جدید با نام WallStreetBetsCrypto، در حال حاضر ۱۴،۰۰۰ عضو دارد. اگرچه این ساب ردیت به طور رسمی در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۵ بهمن ۹۶) تشکیل شده است، اما بحث کردن در آن در روز چهارشنبه آغاز شده است. موضوعات برتر شامل ممنوعیت های چین، استیک کردن سولانا و معاملات فروش Western Union است.


هنوز قوانین وجود دارند: “عدم تشویق” برای دارایی ها یا جمع آوری کمک های مالی برای آنها، و همچنین “عدم مزاحمت سیاسی”.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0