آکادمی هلاکوئی
1400/11/03
18:50
سولانا پس از سه روز “عملکرد ضعیف”، به نسخه ۱.۸.۱۴ بروزرسانی شد

بلاک چین سولانا پس از چند روز عملکرد…

بلاک چین سولانا پس از چند روز عملکرد ضعیف و مشکلات تراکم، در نهایت به نسخه ۱.۸.۱۴ بروزرسانی شد. اولین گزارش‌ها در مورد مشکلات شبکه در ابتدای سال پس از اینکه کاربران متوجه مشکلات مربوط به پردازش تراکنش‌ها و تراکم شبکه شدند، در حالی که بلاک چین زیر بار سنگینی قرار نداشت، ظاهر شد.


توسعه دهندگان سولانا انتظار دارند در ۸ تا ۱۲ هفته آینده بروزرسانی‌های عملکرد بیشتری را منتشر کنند. در حالی که توسعه‌دهندگان انتظار بروزرسانی‌ها و سرویس‌های بیشتری را برای شبکه دارند، سرویس‌های شخص ثالث مانند پل کراس‌چینی Wormhole هنوز به کاربران خود در مورد احتمال رد کردن انتقال‌ها توسط شبکه هشدار می‌دهند.


پیش از این، منتقد معروف سولانا و بنیانگذار WeekInEthNew، ایوان ون نس (Evan Van Ness)، به مشکلات متعدد شبکه سولانا اشاره کرده بود. ون نس همچنین نظرات متعددی در مورد وجود یک وب سایت وضعیت جداگانه برای شبکه سولانا ارائه کرده است.


تعدادی از کاربران پس از تایید مشکلات مربوط به پردازش تراکنش ها توسط توسعه دهندگان واکنش های بسیار منفی نشان دادند، زیرا این شبکه قبلا اعلام کرده بود که آماده است تحت بار سنگین کار کند و هزینه تراکنش های پایینی را برخلاف نزدیک ترین رقیب خود، اتریوم، حفظ کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0