آکادمی هلاکوئی
1400/09/28
19:10
رمزارز LUNA به نشانه های صعودی ادامه می دهد، آیا در سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ دلار می رسد؟

از ماه آگوست (مرداد)، رمزارز Terra (LUNA) صعودی…

از ماه آگوست (مرداد)، رمزارز Terra (LUNA) صعودی بوده و از حدود ۵ دلار به ۸۰ دلار رسیده است. حتی زمانی که ماه گذشته بازار نزولی بوده است، رمزارز لونا صعودی باقی مانده است. کارکرد شبکه ترا به این صورت است که به استیبل کوین‌هایی که در برابر ارزهای فیات مانند کوین UST متصل شده‌اند، کمک می‌کند تا ثبات قیمت را حفظ کنند.


پذیرش انبوه توکن ها یکی از دلایلی است که چگونه شبکه لونا از سقوط بازار در اوایل این ماه در امان مانده است. سایر آلتکوین ها بیش از یک ماه است که دچار روند نزولی شده اند.


جامعه ترا پیشنهاد سوزاندن حدود ۴ تا ۵ میلیارد دلار سکه لونا را ارائه کرده است. با این حال، این بستگی به قیمت دارد که یک عامل قوی در روند صعودی به حساب می آید. همچنین، تقاضای بالاتر برای استیبل کوین‌های UST نرخ سوزاندن سریع‌تر توکن‌های لونا را تضمین کرد و تقاضا برای سکه‌های لونا را بالا نگه داشته است.


از سوی دیگر، لونا در هفته اول دسامبر (اواسط آذر) به بالاترین حد خود برای پنج روز متوالی رسیده است. در نتیجه، لونا بیش از ۱۵۸۶۲ درصد را برای یک سال ثبت کرده است. در همان زمان، زک گوزمن، تحلیلگر رمزارزها، از این رمزارز در توییتر تجلیل کرد.


در زمان نگارش این خبر، هر واحد رمزارز لونا ۷۴.۸۰ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲.۳ میلیارد دلار درحال معامله می باشد. به همین ترتیب، ترا در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۴۷ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، لونا رتبه نهم را در CoinMarketCap با ارزش بازار ۲۷.۶ میلیارد دلار دارد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0