رمزارز نیوز
1402/02/18
22:00
ویروس پپه قورباغه، شیبا را هم بیمار کرد!

به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعاتی IntoTheBlock، حجم خرید توکن‌های شیبا اینو به دست… مطالعه مطلب ...

به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعاتی IntoTheBlock، حجم خرید توکن‌های شیبا اینو به دست خریداران بزرگ (گاوها) در هفته گذشته، به بیش از ۱۰.۲۵ تریلیون SHIB رسیده است. در مقابل، فروش این رمزارز توسط خرس‌های بزرگ ۲۵۰ میلیارد SHIB کمتر بود. در نتیجه، بالاترین حجم معاملات هفتگی در چند وقت اخیر به نام گاوها ثبت شد.


با این وجود، هر چند متناقض باشد، قیمت SHIB تا پایان هفته گذشته به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت. علی‌رغم رشدی آشکار از دوشنبه تا چهارشنبه، طی سه روز پس از آن، قیمت توکن SHIB به صورت بی‌رحمانه‌ای ۸ درصد و بیشتر سقوط کرد. بدین ترتیب، افت قیمت توکن شیبا اینو برای سومین هفته متوالی ادامه یافته است.


ویروس پپه قورباغه، شیبا را هم بیمار کرد!

دلیل آن کم و بیش روشن به نظر می‌رسد و نام آن پپه (PEPE) است. به لطف بازاریابی ویروسی، میم‌کوین پپه شتابی باورنکردنی به دست آورد و ارزش بازار آن در همان سه هفته اول به مرز ۱.۶۶ میلیارد دلار رسید. اگرچه واضح است که PEPE نقدینگی را فقط از بازار شیبا “نمکیده” است، ولی بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ و دارندگان توکن شیبا اینو چنین فکر می‌کنند و پپه را مقصر می‌دانند.


به طور کلی، بازار کریپتوکارنسی اخیرا با نوسانات زیادی مواجه بوده است و این موضوع نیز می‌تواند عاملی در کاهش قیمت SHIB باشد. بسیاری از ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین و اتریوم نیز در هفته گذشته شاهد اصلاحات قیمتی بوده‌اند. با این حال، باید دید که آیا SHIB می‌تواند از رکود اخیر خود، به ویژه با محبوبیت فزاینده توکن‌های میم جایگزین مانند PEPE، بهبود یابد یا خیر.


انتهای خبر

0
0