بورس پرس
1400/12/15
08:38
توقف ۷ نماد و محدودیت حجمی دو سهم+ توصیه مهم برای پذیره نویسی امروز

نماد ۷ شرکت، بسته و برای دو سهم نیز محدودیت حجمی تعیین شد و فرابورس در مورد پذیره‌نویسی امروز سهام حق تقدم استقلال و پرسپولیس ، توصیه مهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از شروع معاملات دومین روز کاری بازار سهام در هفته جاری ، نماد شرکت های معادن بافق ، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و بهمن دیزل به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های تراکتورسازی ایران هم برای یک روز به همراه سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال ، رهشاد سپاهان و نگین گردشگری ایرانیان برای دو روز کاری از تابلو معاملات فرا بورس خارج شدند.



برای دو نماد فرابورسی "غناب و ثقزوی " محدودیت حجمی ۵۰ و ۲۰۰ هزار سهمی در هر سفارش تعیین شد.


همچنین درحالی امروز پذیره‌نویسی سهام حق تقدم استقلال و پرسپولیس ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه و با سهمیه خرید ۳۰۰ هزار تومانی هر کد معاملاتی انجام می شود که مسئولان فرابورس اعلام کردند: اهمیت این رویداد از حیث راهبری شرکت‌ها و حاکمیت شرکتی بوده و این موضوع الزاما رویداد اقتصادی سودآور و حائز شرایط سرمایه‌گذاری نیست.


بنابراین تمام پیگیری‌ها، اخبار و اطلاع‌رسانی‌ها برای تبیین ابعاد موضوع بوده و جنبه توصیه به خرید ندارد. در نتیجه متقاضیان برای تصممیات حتما وضعیت مالی باشگاه‌ها اعم از سرفصل‌های درآمدی، هزینه‌ای و … را مد نظر قرار دهند یا از خدمات نها‌دهای دارای مجوز از سازمان بورس استفاده کنند .


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0