تدبیر فردا
1399/10/05
20:34
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/10/05 با سلام خدمت دوستان بازار چهارشنبه نسبتا معاملات خوبی را بهمراه داشت. با توجه به #روندصعودشاخص هم وزن، سهام شرکت های ...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۱۰/۰۵



با سلام خدمت دوستان


بازار چهارشنبه نسبتا معاملات خوبی را بهمراه داشت.


با توجه به #روندصعودشاخص هم وزن، سهام شرکت های کوچک ریزمعاملات خوبی و اکثرا پر قدرت در صف خرید قرار داشتند و روند صعودی خوبی را ادامه می دهند.


#برای‌سهام‌شاخص‌ساز هنوز در حال کنترل این سهام هستند که البته بنده هنوز هم پیشبینی صعود پر قدرت را دارم


( طبق استراتژی هایی که خیلی وقت پیش ارایه کردیم، به دلیل استراحت کافی و دادن فرصت مناسب برای انجام معاملات، در شروع موج بعدی روند صعودی پر شتابی را پیش خواهند گرفت)


#شاخص‌کل حتی اگر متعادل هم معامله شود تقریبا دو روز دیگر از ابر کومو خارج می شود و یک جو روانی خوب را برای بازار و سهام شاخص ساز فراهم می آورد.


اخباری شنیده شده مبنی بر #فروش‌سهام‌عدالت در روز های آتی ، که خود این امر باعث می شود سهام بزرگ کنترل محسوسی شوند تا فروش این گونه سهام با قیمت بالایی صورت نگیرد. و البته فشار جوی بدی را بر بازار اعمال می کند.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



برای بازار فردا دوباره انتظار داریم در شروع بازار اکثریت سهام با قدرت بالایی درصف خرید باشند و همچنین #شاخص‌هم‌‌وزن کندل مثبت مناسبی را بزند، البته #درپایان‌بازارفردا انتظار متعادل شدن اکثریت سهام و یک برگشت به عقب را خواهیم داشت.


#فردابازار حجم و ارزش بالایی را میخورد و همچنین شاخص در محدوده ی متعادل حرکت می کند، چون نزدیک خروج ابر کومو هست و همچنین از معاملات این چند روزه مشخص شد که کنترل خاصی را بر این گونه سهام دارند به همین دلیل تا زمانی که اولین جهش بالای مثبت نزند جو روانی مناسبی برای اینگونه سهام ایجاد نمی شود.



#سهام‌فلزی و #پتروشیمی‌ها هنوز هم لیدر بازار میگیریم به دلیل جهش خوب قیمت های جهانی.



موفق باشید



《《 》》



انتهای خبر

0
0