آکادمی هلاکوئی
1401/05/08
22:40
رشد ۸۰ درصدی Uniswap در ماه جولای با ترسیم یک الگوی نزولی کلاسیک در خطر است

به نظر می‌رسد Uniswap (UNI) آماده است تا…

به نظر می‌رسد Uniswap (UNI) آماده است تا بهترین عملکرد ماهانه خود را در بیش از یک سال گذشته به ثبت برساند، زیرا قیمت آن در ماه جولای (تیر) تقریبا ۸۰ درصد افزایش یافت، اما نشانه‌هایی هم از عقب نشینی بیشتر در کوتاه مدت ظاهر شده است.


قیمت Uniswap در ماه جولای تقریبا دو برابر شده است


قیمت UNI یکی از بهترین ماه‌های تاریخ خود را سپری می‌کند، در ۳۰ جولای (۸ مرداد) به نزدیک ۹ دلار در مقابل ۵ دلار در ابتدای ماه رسید. این بهترین بازدهی از زمان رالی ۲۵۰ درصدی UNI در ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۹۹) بود.


2022 07 30 18 37 46 Uniswaps 80 gains in July are in danger with UNI price painting a classic bear - رشد 80 درصدی Uniswap در ماه جولای با ترسیم یک الگوی نزولی کلاسیک در خطر است

دستاوردهای Uniswap عمدتا به دلیل حرکت های صعودی مشابه در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال ظاهر شده است. اما به دلیل رضایتمندی مداوم پیرامون “ادغام” اتریوم، آنها نسبتا عظیم در نظر گرفته شدند.


قابل ذکر است، انتقال احتمالی بلاک چین اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام در ماه سپتامبر (شهریور) باعث ایجاد یک هیجان زیاد در خرید در میان رمزارزهای مرتبط به آن شده است.


2022 07 30 18 39 05 Uniswaps 80 gains in July are in danger with UNI price painting a classic bear - رشد 80 درصدی Uniswap در ماه جولای با ترسیم یک الگوی نزولی کلاسیک در خطر است

علاوه بر این، UNI ممکن است دستاوردهای خود را از طرح پیشنهاد به اصطلاح “سوئیچ کارمزد (fee switch)” نیز به دست آورده باشد.


به طور خاص، سیستم حاکمیت اجتماعی که بر Uniswap نظارت دارد، در مورد اینکه آیا آنها باید به هولدرهای UNI حق کسب ۰/۵٪ کمیسیون از کارمزدهای ۳ درصدی ترید در Uniswap را اعطا کنند و مابقی را به ارائه دهندگان نقدینگی پاداش دهند، بحث کرده است.


2022 07 30 18 40 11 Uniswaps 80 gains in July are in danger with UNI price painting a classic bear - رشد 80 درصدی Uniswap در ماه جولای با ترسیم یک الگوی نزولی کلاسیک در خطر است

“الگوی کنج صعودی” UNI هنوز در بازی است


از دیدگاه تکنیکالی، UNI پس از تست ۲۰ دلار به عنوان مقاومت موقت خود، اکنون در حال کاهش است.


اکنون به عقب‌نشینی بیشتری به سمت خط روند بالای الگوی «کنج صعودی (rising wedge)» خود در حدود ۸ دلار نگاه می‌کند.


با این حال، در صورت بازگشت قیمت به محدوده معاملاتی این الگو، که توسط دو خط روند صعودی و همگرا تعریف می‌شود، قیمت آن حتی بیشتر از این هم سقوط خواهد کرد.


2022 07 30 18 41 12 Uniswaps 80 gains in July are in danger with UNI price painting a classic bear - رشد 80 درصدی Uniswap در ماه جولای با ترسیم یک الگوی نزولی کلاسیک در خطر است

این اتفاق در درجه اول به این دلیل است که کنج های صعودی الگوهای معکوس نزولی هستند.


آنها پس از شکسته شدن قیمت، به زیر خطوط روند پایین خود تجزیه می‌شوند. در همین حال، هدف سود آنها معمولا در طول برابر با حداکثر فاصله بین خطوط روند بالا و پایین آنها است که از نقطه شکست اندازه گیری می‌شود.


به عبارت دیگر، قیمت UNI ممکن است تا ماه سپتامبر (شهریور) به ۴/۵۰ دلار کاهش یابد که در صورت اجرای این الگو، ۵۰ درصد نسبت به قیمت امروز کاهش خواهد داشت.


در مقابل، بازگشت به خط روند بالایی کنج صعودی می‌تواند باعث شود UNI عدد ۱۰ دلار را به عنوان مقاومت موقت خود دوباره تست کند. با انجام این کار، می‌تواند حرکت صعودی گسترده ای را به سمت محدوده ۱۱/۵۰-۱۷ دلار دنبال کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0