آکادمی هلاکوئی
1400/09/07
10:00
دلایل احتمالی سقوط ۵۰ درصدی کاردانو از سقف تاریخی

دارایی اصلی جدیدترین پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو، ADA،…

دارایی اصلی جدیدترین پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو، ADA، در سقوط آزاد چند ماهه خود به ۱.۵ دلار رسید. چه چیزی باعث می شود قبل از افزایش ۲۰۰ درصدی در عرض پنج هفته، سقوط کند؟


ADA از اوایل سپتامبر ۵۰ درصد از دست داده است


در ۲ سپتامبر ۲۰۲۱(۱۱شهریور)، قیمت ADA در آستانه فعال شدن عملکرد قرارداد هوشمند آن به بالاترین حد خود در ۳.۱۰ دلار رسید. این ارتقاء بزرگ در نتیجه فعال‌سازی شبکه اصلی آلونزو در اواسط سپتامبر به اجرا درآمد.


2021 11 28 10 15 38 11011 1 0.png 800×390 Brave - دلایل احتمالی سقوط 50 درصدی کاردانو از سقف تاریخی

در همان زمان، فعال سازی آن نتوانست موج دیگری از افزایش قیمت ADA را تسریع کند: دارایی وارد یک “بازار نزولی” چند هفته ای شد. در ۲۶ نوامبر ۲۰۲۱(۵آذر) به پایین ترین سطح از ۹ آگوست(۱۸مرداد) رسید.


بارزترین کاتالیزور میان مدت، انتقاد از عملکرد قراردادهای هوشمند کاردانو است. همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، دوام، سرعت و عملکرد این سیستم توسط ماکسیمالیستهای اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC) مورد حمله قرار گرفت.


از نظر کاتالیزورهای نزولی کوتاه مدت، بارزترین آنها حذف ADA Cardano توسط eToro، یک پلتفرم اصلی معاملات مشتقات از لیست است. eToro مشتریان آمریکایی خود را از افتتاح پوزیشن در ADA و Tron’s Tronics (TRX) از ۲۶ دسامبر ۲۰۲۱(۵دی) محدود کرد.


آیا ADA شاهد رالی دیگری در سال ۲۰۲۲ خواهد بود؟


مخترع Cardano، چارلز هاسکینسون، قبلا تصمیم eToro را به شدت مورد انتقاد قرار داده و آن را به فقدان استاندارد نظارتی جهانی در حوزه رمزنگاری و بلاک چین نسبت داده است.


همانطور که U.Today قبلا گزارش داد، آقای هاسکینسون مطمئن است که سال ۲۰۲۲ سال بسیار خوبی برای اکوسیستم او خواهد بود. او در مورد نقشه راه آن برای سال آینده، آن را “اکوسیستم زنده” نامید.


او فناوری کاردانو را باورنکردنی می‌خواند و ادعا می‌کند که می‌تواند با «نوآوری‌های بسیار بزرگ» به «هزاران» محصول کمک کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0