ایبنا
1400/03/31
13:47
تداوم روند صعودی بورس در سومین روز هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۴ هزار و ۸۳۷ واحدی معادل ۰.۴۲ درصد به یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۵۹۴ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۳۲ واحدی به ۱۷ هزار و ۳۱۹ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایبنا ، امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات سومین روز هفته (دوشنبه سی و یکم خردادماه ۱۴۰۰)، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۲۴۹ واحدی معادل ۰.۴۲ درصد به رقم ۳۰۱ هزار و ۹۵۴ واحد رسید.


شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۱۳۷ واحدی معادل ۰.۰۴ درصد، عدد ۳۷۰ هزار و ۲۵ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۸۸ واحدی به رقم ۲۳۷ هزار و ۶۲۵ واحد رسید.


همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۴۲۵۴ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۶۴۴ هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۳۸۹۸ واحد افزایش به رقم ۸۶۰ هزار و ۷۳۲ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۸۵۵۳ واحد افزایش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۳۴۴ هزار واحد را به نمایش گذاشت.



بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی شستا، وتجارت، رمپنا، فارس، خودرو و وبصادر با بیشترین افزایش، تاثیر مثبتی در روند شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی فولاد، فملی و تاپیکو، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.


با پایان فعالیت بازار سرمایه در شومین روز هفته، معامله‌گران بورس ۹ میلیارد و ۳۰۹ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۵۶۲ هزار و ۷۰۱ نوبت معامله و به ارزش ۶۳ هزار و ۴۳۱ میلیارد ریال داد و ستد کردند.


انتهای خبر

0
0