آکادمی هلاکوئی
1400/10/14
13:10
نهنگ اتریوم، به ارزش ۳.۶ میلیون دلار شیبا اینو خریداری کرد!

بر اساس گزارش ویل استیتز (WhaleStats)، یک نهنگ…

بر اساس گزارش ویل استیتز ( WhaleStats )، یک نهنگ اتریوم( Ethereum ) به نام «گیملی( Gimli )»، ۱۱۰ میلیارد توکن شیبا اینو( Shiba Inu ) خریداری کرده است که در زمان خرید ۳.۶۲ میلیون دلار ارزش داشتند.


این نهنگ که نام یک جنگجوی کوتوله خیالی خلق شده توسط نویسنده جی آر آر تالکین است، در حال حاضر دارای توکن های SHIB به ارزش ۴۷.۸ میلیون دلار است که دومین توکن بزرگ اوست.


گیملی در مجموع دارای ۱.۶ میلیارد دلار توکن ERC-۲۰ است که او را به یکی از بزرگترین دارندگان تبدیل می کند.


این اولین خرید SHIB است که امسال این مگا نهنگ انجام داد. در ۳ دسامبر(۱۲ آذر)، گیملی ۲۸.۲ میلیارد توکن SHIB خریداری کرد که در زمان خرید ۱.۱ میلیون دلار ارزش داشتند. پیش از این، خرید ۲.۴ میلیون دلاری شیبا اینو در ۲ دسامبر(۱۱ آذر) انجام شد.


شیبا اینو همچنان محبوب نهنگ های اتریوم است و در حال حاضر ۱۴.۶۷ درصد از کل دارایی های آنها را تشکیل می دهد. توکن اف تی ایکس (FTX) ، توکن بومی صرافی ارزهای دیجیتال FTX ، با ۱۳.۳۷ درصد سهم، در جایگاه دوم قرار دارد.


با این اوصاف، این ارز دیجیتال همچنان ۶۱.۶۹ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار که در ۲۸ اکتبر(۶ آبان) به دست آمد، پایین تر است.


دومین میم کوین بزرگ، شیبا اینو، در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲۴ درصد کاهش یافته است و به روند کاهش قیمت خود ادامه می دهد. با این حال، جدیدترین خرید نشان می‌دهد که نهنگ‌ها از چنین عملکرد نزولی دلسرد نمی‌شوند، زیرا به خرید ادامه می‌دهند.


در زمان نگارش این مطلب، SHIB در صرافی های عمده نقدی با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۲ دلار در حال تغییر است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0