مبین تحلیل
1400/02/26
20:01
#کدالبان 🔸#غبشهر: این شرکت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی های زمین و نیز سود انباشته را در دستور کار خود قرار داد. سود انباشته شرکت تا پایان اذ...

#کدالبان


🔸#غبشهر: این شرکت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی های زمین و نیز سود انباشته را در دستور کار خود قرار داد. سود انباشته شرکت تا پایان اذر ماه ۱۳۹۹، مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان هست و سرمایه فعلی شرکت ۳۰۰ میلیارد تومان میباشد. این شرکت نیز افزایش نرخ ۳۵٪ در روغن مایع و ۳۰٪ در روغن جامد را گرفته است.



شرکت های زیر ۶۰ روز زمان دارند تا برای افزایش سرمایه خود مجمع فوق العاده تشکیل دهند.


#شبندر: افزایش سرمایه ۳۶۳٪ از محل سود انباشته، اندوخته طرح و توسعه، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، با قیمت امروز تابلو این شرکت بعد از افزایش سرمایه با قیمتی کمتر از ۵۰۰ تومان باید بازگشایی شود.


#رنیک: افزایش سرمایه ۲۹٪ از محل سود انباشته.



🔸 #وصنا: این شرکت تعدادی آپارتمان در محله چیتگر تهران را به قیمت ۲۵۰ میلیارد تومان از شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر خریداری کرده است.



🔸 #پتایر: بر اساس مصوب وزرات صمت رینگ های تایری ۱۳-۱۴-۱۵ تایرهای رادیال در دسته بندی گروه کالایی ۲۷ وزارت صمت قرار گرفتند. این بدین معنی است که از این پس امکان ثبت سفارش ،واردات این رینگ های تایر وجود نخواهد داشت. ۶۵٪ فروش سال گذشته این شرکت همین رینگ های تایری بوده است. پس امید است که شرکت امسال فروش بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.



🔸 #وصندوق احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک ۳، مدت اجرای پروژه ۳ سال میباشد. هزینه طرح ۲۵۹ میلیون یورو می باشد.



🔸 #کطبس: درآمد عملیاتی شرکت در سال ۹۹ رشد ۱۱۸٪ را تجربه کرد و به مبلغ ۱۸۵ میلیارد تومان رسید.بهای تمام شده نیز رشد ۴۳٪ داشت و به مبلغ ۷۸ میلیارد تومان رسید. سود خالص سهم نیز با رشد ۳۱۲٪ به مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان رسید که تقریبا تمامی این سود عملیاتی میباشد. p/e ttm این سهم در حال حاضر ۱۳.۳ می باشد.



🔸 #غشان:این شرکت در سال مالی ۹۹ با فروش ۴۲۳ میلیارد تومان سود ۱۹ تومانی به ازای هر سهم داشته است. که نسبت به سال گذشته رشد ۹۳ درصدی داشته است.



🔸 #غفارس:در سال مالی ۹۹ با فروش ۶۹۷ میلیارد تومانی زیان ۸ تومانی به ازای هر سهم ساخته است. نکته قابل توجه کاهش زیان دهی این شرکت از ۲۴ تومان به ۸ تومان بوده است.



➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0