آکادمی هلاکوئی
1401/04/09
09:10
تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX)؛ پنج شنبه ۹ تیر

رمزارز اولانچ (AVAX) بین ۱۹ ژوئن(۲۹ خرداد) و…

رمزارز اولانچ (AVAX) بین ۱۹ ژوئن(۲۹ خرداد) و ۲۶ ژوئن(۵ تیر) به میزان ۵۷ درصد افزایش یافت و سقف نوسان ۲۲.۰۵ دلاری را به ثبت رساند که با مقاومت تایم فریم بالا در ۲۱.۴۷ دلار برخورد کرد. عدم وجود مومنتوم گاوی کافی با سیو سود سرمایه گذاران همراه شد و در اثر آن ، ارزش بازاری اولانچ شروع به‌کاهش کرد.


در نتیجه. قیمت AVAX به میزان ۲۲٪ کاهش یافت و درحال حاضر با قیمت ۱۷.۱۲ دلار معامله می شود. علیرغم اینکه این روند اصلاحی ممکن است در نگاه اول خرسی به نظر برسد،اما اینطور نیست. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که آیا این عقب نشینی منجر به رسیدن AVAX به سقف بالاتری از کف نوسانی ۲۲ ژوئن(۱ تیر) در ۱۶ دلار میشود ویا خیر.


اگر چنین امری محقق شود، این نشان دهنده حضور خریداران در بازار است. همچنین، قیمت AVAX در حال آماده شدن برای روند صعودی بعدی است تا از مانع ۲۱.۴۷ دلاری عبور کند. از سوی دیگر، اگر خرس‌های اولانچ به کاهش این آلت‌کوین ادامه دهند، سطح حمایت دیگری در ۱۴.۷۵ دلار قرار دارد که خریداران می‌توانند از موقعیت خود دفاع کنند.


سرمایه گذارانی که به دنبال وارد شدن به پوزیشن معاملاتی لانگ در رمزارز AVAX هستند، می توانند این کار را در هر یک از این سطوح انجام دهند. اگر گاوها واقعا بر بازار مسلط باشند، این آلتکوین به سمت سطح ۲۱.۴۷ دلاری حرکت خواهد کرد و یا شاید، این سطح را به کف حمایتی تبدیل کرده و در مسیر صعود به سمت مقاومت بعدی در ۲۷.۸۹ دلار قرار خواهد گرفت.


Screenshot 20220630 080928 Chrome 300x180 - تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX)؛ پنج شنبه ۹ تیر

نمودار ۱۲ ساعته جفت ارز AVAX/USDT از سوی دیگر، اگر قیمت AVAX با کندلی دوازده ساعته زیر سطح ۱۴.۷۵ دلاری بسته شود، قیمت به کف پایین تری میرسد و سناریوی گاوی باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، سرمایه گذاران می توانند با انتظار سقوط ۲۷ درصدی AVAX به سد حمایتی ۱۰.۷۰ دلاری ، وارد پوزیشن شورت شوند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0