سهامیاب - آموزش بورس
1400/05/05
08:21
#پتروشیمی ✍️گروه شیمیایی مجددا در صدر توجه بازار قرار گرفته است. انتشار گزارش خوب شرکت‌ها در دوره 3 ماهه و رشد مجدد کامودیتی‌ها دلیل توجه بازار به...

#پتروشیمی



✍️گروه شیمیایی مجددا در صدر توجه بازار قرار گرفته است. انتشار گزارش خوب شرکت‌ها در دوره ۳ ماهه و رشد مجدد کامودیتی‌ها دلیل توجه بازار به غول‌های پترویی است. این گروه با ثبت ۵۷۰ میلیارد تومان ارزش معامله در جایگاه برترین صنایع قرار گرفت.



📈در این گروه #شاراک با افزایش تقاضا به سمت سقف تاریخی خود در سطوح ۳.۲۰۰ تومانی حمله‌ور شده است. تحقق سود مناسب در دوره ۳ ماهه بازار به پوشش سود بیش از ۷۰۰ تومانی تا پایان سال امیدوار کرده است. بنابراین گذر سهم از سقف مرداد ماه دور از ذهن نیست.



✅در دیگر نماد پر تقاضا در این گروه #شگویا را داریم که طی ۳۰ روز معاملاتی اخیر بازدهی ۴۳ درصدی را رقم زده است. شگویا چنانچه بالای ۱.۱۰۰ تومان تثبیت شود در میان‌مدت پتانسیل دست‌یابی به تارگت ۱.۲۵۰ تومانی را دارد.



💢در سوی دیگر غول اوره‌سازی ایران یعنی #شپدیس را داریم که با اقبال خوبی همراه است. البته قیمت‌های فعلی جذابیت چندانی برای سرمایه‌گذاری ندارد اما با توجه به این که در چارت تعدیل شده از مقاومت ۱۳.۰۰۰ تومانی عبور کرده، احتمالا برای مدتی روند نوسانی سهم در محدوده ۱۳ – ۱۴ هزار تومانی را داشته باشیم



انتهای خبر

0
0