تدبیر فردا
1399/09/14
19:41
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/09/14 با سلام خدمت دوستان بازار چهارشنبه بهتر از آن چیزی که انتظار داشتیم پیش رفت، ما انتظار بازاری سر سبز و همراه با شاخص ...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۰۹/۱۴



با سلام خدمت دوستان


بازار چهارشنبه بهتر از آن چیزی که انتظار داشتیم پیش رفت، ما انتظار بازاری سر سبز و همراه با شاخص مثبت خوب را داشتیم که عملکرد خیلی بهتری را دیدیم.



#بازاردرهمان دقایق ابتدایی در حالت متعادل و اصلاحی ظاهر شد و عرضه و تقاضای بسیار بالایی را در بازار شاهد بودیم نقطه ی قابل توجه پاسخ خوب بازار به فشار عرضه ی نسبتا بالا بود و روز چهارشنبه با معاملات خوب سهام همراه با حجم بالایی که رقم خورد دوباره تاکیدی بر آمادگی صعود بازار را هشدار می دهد.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



برای بازار فردا


فردا بازار را با این احتمال پیش ببریم ، که #شروعی‌متعادل داشته باشیم و باز هم بازار فرصتی برای نوسان و حجم خوردن معاملات را به خود بدهد و همچنان #شاخص‌درابتدای بازار منفی را تجربه کند، ولی در انتهای بازار افزایش تقاضا داشته باشیم و دوباره معاملات به سمت مثبت روانه شود.



#توجه‌داشته‌باشیدکه این یک احتمال هست و احتمال دیگر که البته بهتر هست اینگونه پیش رود این است که فردا و پس فردا نیز به بازار به طور کامل فرصت اصلاح داده شود تا دوباره همان جو روانی فروش ایجاد شده و اکثریت نوسان گیران خارج شوند و در ابتدای روز دوشنبه #بازارباافزایش تقاضای بالایی رو به رو شود و به اهداف بالاتر دست پیدا کند.


(این دو استراتژی را در نظر داشته باشیم).



#برای‌شاخص‌نیز قبلا صحبتی در موردش شده بود و دو استراتژی را در نظر گرفته بودیم، خب بعد از گذر از محدوده ی ۱.۳۸ ملیون استراتژی اول ما انتظار رشد تا محدوده ی ۱.۵۲ ملیون را داشته بودیم و یک اصلاح در این محدوده و استراتژی دوم ما قبل از رسیدن به این محدوده بود و یک اصلاح شاخص داشته باشیم و گذر شاخص تا اهدافی بالاتر از این محدوده ۱.۵۲ ( احتمالا ۱.۶ ملیون ) باشد.



#درحال‌حاضر رخداداستراتژی دوم‌را مشاهده می کنیم، اگر اصلاح خوبی در این نقاط داشته باشیم در صعود بعدی بازار قدرتی بیشتر را دارا هست. در غیر این صورت همان صعود ملایم را فعلا در نظر داشته باشیم. و البته قاعدتا #شاخص‌هم‌وزن از وضعیتی بسیار مساعدتری برخوردار هست و شرکت های کوچکتر وضعیت صعودی بهتری نسبت به شرکت های بزرگ دارا می باشند.



موفق باشید



《《 》》



انتهای خبر

0
0