بورس۲۴
1400/07/10
12:19
ابراهیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان مطرح کرد؛ فولاد هرمزگان پیشگام در فعالیت های اجتماعی

مراسم افتتاح پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاورعالی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و سایر مدیران استانی، روز شنبه ۱۰ مهرماه در محل ورزشگاه کارگران برگزار شد.

ابراهیمی مدیرکل تعاون‌ کار و رفاه اجتماعی هرمزگان مطرح کرد؛ فولاد هرمزگان پیشگام در فعالیت های اجتماعی

بورس۲۴ : مراسم افتتاح پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاورعالی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و سایر مدیران استانی، روز شنبه ۱۰ مهرماه در محل ورزشگاه کارگران برگزار شد.


سخنرانان مراسم ضمن تاکید بر اسوه قراردادن آیات نورانی قرآن در راه و روش زندگی، و ابراز امیدوراری برای تداوم این گونه برنامه های معنوی، از فعالیت های فولاد هرمزگان در عرصه فرهنگ در استان هرمزگان ، پیشگامی فولاد در عرصه مسئولیت های اجتماعی و همکاری این شرکت در برگزاری این مسابقات تشکر کردند.


همچنین در آیین افتتاحیه ، با اهدای لوح از عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای حمایت های همه جانبه از برگزاری این مسابقات تقدیر شد.


پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان هرمزگان با حمایت فولاد هرمزگان توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه هرمزگان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد هرمزگان، در حال برگزاریست. علاقمندان برای دیدن این مسابقات می توانند به سایت فولاد هرمزگان به نشانی https://www.hosco.ir/ مراجعه نمایند.


منبع: روابط عمومی فولاد هرمزگان



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0