آکادمی هلاکوئی
1401/05/14
20:40
قانونگذاران ایالات متحده از شرکت های رمزارزی درخواست کردند تا اطلاعاتی را در مورد تنوع در این شرکت‌ها ارائه دهند

گروهی متشکل از پنج قانونگذار از مجلس نمایندگان…

گروهی متشکل از پنج قانونگذار از مجلس نمایندگان ایالات متحده داده‌هایی را در مورد تنوع و شیوه‌های گنجاندن ۲۰ شرکت بزرگ که با ارزهای دیجیتال و Web۳ سروکار دارند، درخواست کرده‌اند.


در اطلاعیه روز پنجشنبه، مکسین واترز (Maxine Waters)، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان به همراه جویس بیتی (Joyce Beatty)، آل گرین (Al Green)، بیل فاستر (Bill Foster) و استفان لینچ (Stephen Lynch)، نامه‌ای نوشتند و از شرکت‌های ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده درخواست کردند اطلاعاتی درباره «چگونگی و اینکه آیا این صنعت در جهت عادلانه‌تر شدن برای همه کار می‌کند یا خیر» ارائه کنند. قانونگذاران نامه‌هایی به ۲۰ شرکت از جمله Aave ،Binance.US ،Coinbase ،Crypto.com ،FTX ،Kraken ،Paxos ،Ripple و Tether و همچنین شرکت های سرمایه‌گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz ،Haun Ventures و Sequoia Capital ارسال کردند.


قانونگذاران می‌گویند: «فقدان داده‌های در دسترس عمومی برای ارزیابی موثر تنوع در میان بزرگترین شرکت‌های دارایی دیجیتال آمریکا و شرکت‌های سرمایه‌گذاری با سرمایه قابل توجه در این شرکت‌ها وجود دارد». ما معتقدیم که شفافیت اولین گام مهم برای دستیابی به برابری نژادی و جنسیتی است.


طبق یک نامه، نمایندگان مجلس از ۲۰ شرکت از ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۹۹) درخواست تنوع و گنجاندن داده‌ها و سیاست‌ها را داشتند. به نظر می‌رسد این بررسی در پاسخ به تحقیقات کمیته خدمات مالی مجلس در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ انجام شده و به این نتیجه رسیده است که «هنوز کارهای زیادی برای افزایش تنوع و شمولیت در بانک‌های بزرگ و شرکت‌های سرمایه‌گذاری باید انجام شود». قانونگذاران از این شرکت‌ها خواستند که تا ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) پاسخگو باشند.


به نظر می‌رسد که داده‌های سایر گروه‌ها از نتایج قانون‌گذاران ایالات متحده حمایت می‌کنند. گزارش سال ۲۰۲۰ از Digitalundivided نشان داد که زنان سیاه پوست و کارآفرینان لاتین کمتر از ۱٪ از سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های خطرپذیر را دریافت کرده‌اند، و Crunchbase گزارش داد که ۰/۹٪ از بنیانگذاران زن شرکت‌ها در حوزه فین‌تک، سرمایه‌های شرکت‌های خطرپذیر را افزایش داده‌اند.


جنی گوئو (Jenny Guo)، یکی از بنیانگذاران پلتفرم متاورس Highstreet، گفت: «به طور پیش‌فرض، Web۳ بسیار تحت سلطه مردان است و ما در حال حاضر شاهد ورود برندهای زنانه زیادی به این حوزه نیستیم. اما، مشابه صنعت فناوری، با گذشت زمان تعداد بیشتری از زنان خلاق به این صنعت خواهند پیوست.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0