آکادمی هلاکوئی
1401/04/02
20:30
متا شروع به تست NFT در استوری اینستاگرام با Spark AR کرد

شرکت مادر اینستاگرام، متا، چهارشنبه اعلام کرد که…

شرکت مادر اینستاگرام، متا، چهارشنبه اعلام کرد که تست NFT ها را در استوری اینستاگرام با استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده Spark AR آغاز خواهد کرد.


مارک زاکربرگ درباره این خبر گفت: “ما در حال گسترش آزمایش و تست خود هستیم تا سازندگان بیشتری در سراسر جهان بتوانند NFT های خود را در اینستاگرام نمایش دهند.” این شرکت همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «پس از اینکه ما در آینده شروع به ارائه این ویژگی در فیس‌بوک با سازندگان منتخب ایالات متحده کنیم، سازندگان و مجموعه‌داران می‌توانند مجموعه‌های دیجیتالی خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند.»


زاکربرگ همچنین تایید کرد که فیس بوک در آینده از NFT ها پشتیبانی می کند:


ما به زودی این ویژگی را به فیس بوک نیز خواهیم آورد تا افراد بتوانند در اینستاگرام و فیس بوک پست های متقابل ارسال کنند. همچنین به زودی NFT ها را در استوری های اینستاگرام با SparkAR آزمایش و تست خواهیم کرد.


در ماه می(اردیبهشت)، متا کلکسیون های دیجیتالی را منتشر کرد که توسط این شرکت به عنوان “روشی کاملا جدید برای مصرف کنندگان و سازندگان برای به اشتراک گذاری NFT ها در اینستاگرام” توصیف شده است.


اوایل این هفته، متا همچنین اعلام کرد که با دیگر شرکت‌های فناوری برای ایجاد یک بدنه استاندارد متاورس خواهد پیوست. این گروه قصد دارد نسخه بعدی وب را بسازد و یک وجه مشترک برای Web۳ و متاورس ایجاد کند. برخی از شرکت هایی که به این طرح پیوستند عبارتند از Adobe، Epic Games، مایکروسافت، Nvidia و Qualcomm.


متا تنها شرکتی نیست که به دنبال ادغام NFT است. این شبکه اجتماعی توییتر را دنبال کرد که NFTها را در ماه ژانویه(دی ۱۴۰۰) به پلتفرم خود آورد. پشتیبانی از NFT توییتر به کاربران این امکان را می دهد که کیف پول های مبتنی بر اتریوم را به حساب های خود پیوند دهند و NFT خود را به عنوان عکس نمایه نمایش دهند. eBay اخیرا بازار NFT مبتنی بر اتریوم،نون اوریجین(KnownOrigin)، را خریداری کرده و نفوذ خود را به وب ۳ گسترش داده است. حتی شرکت‌های موجود دیفای مانند یونی سواپ با خرید اخیر Genie، تجمیع‌کننده NFT، شروع به حرکت به سمت بازارهای NFT و متاورس کرده‌اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0