بتاسهم
1400/06/02
10:58
بورس ۲۴/غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیات مدیره در خصوص عرضه بلوک نیروگاه دماوند توسط این بانک به خبرنگار بورس ۲۴ گفت:با توجه به نامه بانک مرکزی برای...

بورس ۲۴/غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیات مدیره در خصوص عرضه بلوک نیروگاه دماوند توسط این بانک به خبرنگار بورس ۲۴ گفت:با توجه به نامه بانک مرکزی برای تایید افرایش سرمایه بانک، باید از سهام دماوند خارج می شدیم ولی با توجه به اینکه این سهام جزء سهام استراتژیک بانک محسوب می شود و قیمت این سهم به قیمت سهام بانک دی مرتبط است.



وی افزود: هدف این نیست که به هر قیمتی از سهام دماوند خارج سده و در بازار عرضه کنیم و باعث افت قیمت و خراب شدن سهم شویم.هدف این بوده که در عین حال که سهام این شرکت را در اختیار داشته باشیم، حمایت های لازم هم داشته باشیم.



به گفته وی، به همین خاطر با گروه هایی مذاکره کرده ایم، تا سهام را جابجا کنیم همانطور که بخشی از سهام را با ماشین سازی اراک و نیروگاه زاگرس جابجا کردیم.تلاش می کنیم خریداران عمده ای سهام شرکت را تملک کنند که این سهام حمایت شود



ارجمندی گفت: شرکت ها و هلدینگ هایی که در پرتفوی خود سهام انرژی دارند مشتری اصلی هستند.



وی افزود: با توجه به اینکه در گذشته فرهنگیان سهام بلوک دماوند را با ماشین سازی اراک جابجا کرد در ادامه نیز به زودی طی این هفته احتمالا بلوک دیگری از دماوند آگهی خواهد شد و احتمالا مشتری اصلی آن فرهنگیان است.



رئیس هیات مدیره بانک‌دی گفت: قیمت آگهی هنوز مشخص نیست و البته ما برنامه ای برای نگهداری ماشین سازی اراک پس از جابجایی نداریم به نوعی درآینده با توجه به شرایط بازار در مورد فروش این سهم تصمیم گیری می کنیم.

انتهای خبر

0
0