رمزارز نیوز
1401/04/06
19:00
مکان‌های معروف دنیای واقعی به متاورس می‌آیند!

مجله تایم (Time) طی مشارکتی با سندباکس (The Sandbox)، شرکت بازی‌سازی مبتنی بر بلاکچین، به دنبال ساخت میدان… مطالعه مطلب ...

مجله تایم (Time) طی مشارکتی با سندباکس (The Sandbox)، شرکت بازی‌سازی مبتنی بر بلاکچین، به دنبال ساخت میدان تایمز (Times Square) در متاورس است و قصد دارد قدم به دنیای ارزهای دیجیتال و NFTها (توکن‌های غیرقابل تعویض) بگذارد.


میدان تایمز یک مرکز فرهنگی شاخص، تقاطعی تجاری و مکانی برای گردشگری و محله‌ای در مرکز شهر منهتن (نیویورک) ایالات متحده است. این منطقه به خاطر بیلبوردهای تبلیغاتی وسیع و پرنور خود معروف است و به عنوان قلب نیویورک و کانون جهان شناخته می‌شود.


حال، مجله تایم قصد دارد تا مکانی مشابه را بازسازی کند، اما در متاورس. این همکاری این رسانه را قادر خواهد ساخت تا اولین مکان رسانه تایم را در زمین مجازی خود در سندباکس بسازد.


در سپتامبر ۲۰۲۱، این شرکت رسانه‌ای معروف، انجمن تایم پیسز (TIMEpieces) را راه‌اندازی کرد. تایم پیسز، یک انجمن پیشگام در حوزه NFT و شامل آثار هنری بیش از ۴۰ هنرمند معروف می‌باشد. در حال حاضر، این انجمن دارای چهار مجموعه NFT است.


کیت گروسمن (Keith A. Grossman)، رئیس رسانه تایم، در خصوص فعالیت‌های مرتبط گفت: «هدف ما ایجاد مکانی است که قلب متاورس باشد. ما از زمان راه‌اندازی تایم پیسز، بر توسعه جامعه‌ای در وب ۳ متمرکز شده‌ایم که از میراث شگفت‌انگیز ۱۰۰ ساله تایم بهره‌مند خواهد شد و دسترسی آسانی را به آن فراهم خواهد کرد.»


دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس میتونی ۳۰,۰۰۰ شیبا جایزه هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0