آکادمی هلاکوئی
1401/03/01
15:10
پاسخ ایلان ماسک به یکی از بنیانگذاران دوجکوین

ایلان ماسک، میلیاردر، سرانجام به جکسون پالمر(Jackson Palmer)،…

ایلان ماسک، میلیاردر، سرانجام به جکسون پالمر(Jackson Palmer)، یکی از بنیانگذاران Dogecoin در توییت اخیر خود واکنش نشان داد و ادعا کرد که او گاهی اوقات “کمی منفیگرا” است.


پالمر در پاسخ به اظهارات ماسک نوشت: “قفل دستاورد باز شد”


این بومی استرالیایی که در سال ۲۰۱۳ به همراه مهندس نرم افزار آمریکایی بیلی مارکوس(Billy Markus) به عنوان یک شوخی، Dogecoin را پایه گذاری کرد، در سال ۲۰۱۵ جامعه ارزهای دیجیتال را ترک کرد و فرهنگ “مسموم” آن را تقبیح کرد. پالمر به‌ویژه از عقاید آنارکو-لیبرتاریستی که توسط طرفداران رمزارز حمایت می‌شد، انتقاد داشت.


پالمر در یکی از پادکست‌های اخیر خود گفت: «برای مدتی تمام تلاشم را کردم که مردم را آموزش دهم… اما بعد متوجه شدم که هیچ‌کس واقعا به آن اهمیت نمی‌دهد.


پس از اینکه Dogecoin افزایش قیمت بسیار زیادی را ثبت کرد و در اوایل سال ۲۰۲۱ به یک غول ۹۰ میلیارد دلاری تبدیل شد، پالمر دوباره در توییتر ظاهر شد تا برخی نظرات بحث برانگیز را در مورد وضعیت صنعت به اشتراک بگذارد.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، مهندس نرم افزار استرالیایی در توییتی که اکنون حذف شده است، ماسک، قدرتمندترین مروج Dogecoin را به شدت مورد انتقاد قرار داد.


ژوئیه گذشته، پالمر پس از توییتی مبنی بر اینکه صنعت کریپتو یک طرح «فرقه‌مانند» برای ثروتمند شدن سریع است که توسط «کارتل قدرتمند» افراد مرفه کنترل می‌شود، در فضای مجازی وایرال شد.


برخلاف ارادت متعصبانه مارکوس به ماسک، پالمر همچنان به شدت از مدیرعامل تسلا انتقاد می کند. ماه گذشته، او به شدت از این میلیاردر گستاخ به دلیل راه اندازی تصرف خصمانه توییتر انتقاد کرد.


پالمر اخیرا گفته است که ماسک در مورد رمزارز توییت می کند تا کیش شخصیت خود را گسترش دهد و نفس خود را تقویت کند.


افراد زیادی هستند که اکنون با ایلان موافق هستند، صرفا به این دلیل که او رمزارز آنها را پامپ کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0