آکادمی هلاکوئی
1401/03/07
10:20
صرافی رمزارزی Bitso، اقدام به اخراج ۱۰ درصد از کارکنان خود کرده است

صرافی Bitso، یکی از اولین یونی کورن های…

صرافی Bitso، یکی از اولین یونی کورن های رمزارزی در حوزه Latam، اعلام کرده است که اقداماتی را برای حفظ عملکردهای این شرکت در طول رکود فعلی بازار انجام می‌دهد. این صرافی مستقر در مکزیک مجموعه ای از اخراج ها را اعلام کرد که بر اساس آن، کارمندان در ۳۵ کشوری که این بیتسو در آنها فعالیت دارد تحت تاثیر قرار می گیرند. به گفته رسانه های محلی، صرافی بیتسو ۸۰ کارمند از مجموع ۶۰۰ کارمند خود را اخراج خواهد کرد که بیشتر اخراج ها در مکزیک اتفاق می افتد.


بیتسو درباره این اخراج‌ها که تعداد کارکنان را بیش از ۱۰ درصد کاهش می‌دهد، اعلام کرد:


“تصمیمات ما در مورد افرادی که برای شرکت ما کار می کنند بر اساس استراتژی تجاری بلندمدت ما و حمایت از مشتریان و استراتژی ما به عنوان یک شرکت گرفته می شود.”


این صرافی همچنین به سرعت صنعت کریپتو به عنوان عاملی اشاره کرد که باعث شده در توانایی ها و اولویت های خود تجدید نظر کند تا بتواند سریعا اقدام کند.


اخراج و توسعه


این شرکت که اخیرا ورود خود را به بازار کلمبیا اعلام کرده است، این اخراج ها اهداف توسعه در حال حاضر آن را تکذیب می کند. در اوایل این ماه، امیلیو پاردو (Emilio Pardo)، مدیرعامل این شرکت در کلمبیا، اظهار داشت: در حالی که بازار در حال حاضر نامشخص است، بازار رمزارزها یک صنعت از قبل تاسیس شده با اهداف تعیین شده است.


پاردو اعلام کرد که “اگر کریپتو هیچ وابستگی نداشت، کسی در مورد آن صحبت نمی کرد. رمزارزها ماندگار هستند و باید از جنبه های نظارتی و آموزشی مراقبت شوند. شما نمی توانید کاری با قیمت ها انجام دهید، اما در مورد آنچه باید انجام شود، می توانید هشدار دهید.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0