تحلیل برای سود
1400/07/11
14:54
🗓برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: یکشنبه 11 مهرماه 🔷 #کباده 🔹موضوع : دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات 🔹توضیح : ...

🗓برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:


یکشنبه ۱۱ مهرماه



🔷 #کباده


🔹موضوع : دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات


🔹توضیح : تغییر نرخ محصولات – نرخ قبلی (ریال): ۳۶۲۳۳۳۳ نرخ جدید (ریال) : ۴۱۳۸۸۸۹




🔷 #واحیا


🔹موضوع: افشای اطلاعات با اهمیت ( انعقاد قرارداد مهم)


🔹 توضیح : موضوع قرارداد عبارتست از مشارکت در طراحی وساخت سهم طرف اول (شرکت احیاء صنایع خراسان )(یک ونیم دانگ)از شش دانگ چهار قطعه زمین به مساحت کل ۸۶۴۳۰ مترمربع . آورده طرف اول زمین وپروانه وآورده طرف دوم(بتون ایران)طراحی وساخت . سهم الشرکه از ساخت ۲۵درصد سهم طرف اول و ۷۵ درصد سهم طرف دوم .




🔷 #دپارس


🔹موضوع: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات


🔹 توضیح : با توجه به افزایش نرخ نهادهای تولیدی و همچنین تغییر نرخ ارز از دولتی به نیمایی برای برخی از محصولات ، قیمت محصولات پیوست به طور متوسط ۳۵درصد افزایش یافته است.




🔷 #غنوش


🔹موضوع: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات


🔹 توضیح : با توجه به شرایط تورمی کشور و افزایش بهای تمام شده تولید کنسانتره مرکبات در فصل تولید سال جاری مصوب گردید نرخ هر کیلو گرم کنسانتره مرکبات از ۵۳.۰۰۰ریال به ۶۳۰.۰۰۰ریال معادل ۱۹ درصد افزایش یابد.




🔷 #خدیزل


🔹موضوع: انعقاد قرارداد مهم


🔹 توضیح : موضوع قرارداد : فروش ۱۷۵ دستگاه اتوبوس درون شهری دیزل به شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه . بهای هر دستگاه اتوبوس با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۴۱.۰۰۰ میلیون ریال بوده و بهای کل ۱۷۵ دستگاه معادل ۷.۱۷۵.۰۶۱ میلیون ریال خاهد بود که طی سه مرحله توسط خریدار پرداخت می گردد. زمان تحویل محصولات مطابق قرارداد تعداد ۹۰ دستگاه پایان شهریور ماه و تعداد ۸۵ دستگاه در پایان مهر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.(جمعا ۱۷۵ دستگاه)




🔷 #خمحرکه


🔹موضوع: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات


🔹 توضیح : بر اساس توافقات انجام شده،شرکت ساپکو افزایش قیمتی معادل ۱۸/۷۵ درصد از بابت اقلام تبادلی به قیمت فروش محصولات و به همین میزان به قیمت مواد اولیه خریداری شده از شرکت فوق اضافه نموده است که هیچگونه تاثیری در سود وزیان شرکت نخواهد داشت .




🔷 #غمینو


🔹موضوع: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات


🔹 توضیح : با عنایت به افزایش نرخ دستمزد و سربار اثر آن بر بهای تمام شده محصولات، جدول تغییرقیمت برخی از محصولات این شرکت پس از اخذ مجوز از انجمن شیرینی وشکلات به شرح جدول پیوست اعلام می گردد .




🔷 #ارفع


🔹موضوع: توقف بخشی از فعالیت های شرکت


🔹 توضیح : حسب برنامه ریزی های به عمل آمده به منظور اجرای طرح افزایش ظرفیت زیر سقفی واحد احیاء مستقیم مطابق برنامه ریزی صورت گرفته واحد نامبرده حدود ۴۵ روز توقف خواهد داشت هدف از این توقف ارتقاء ظرفیت تولید واحد از ۸۰۰ هزار تن در سال به ۱.۲ میلیون تن در سال می باشد و شرکت را از خرید آهن اسفنجی بی نیاز خواهد کرد. لازم به ذکر است از آنجایی که آهن اسفنجی تولیدی ارفع محصول میانی بوده و در واحد فولادسازی خود شرکت مصرف می شود و به فروش نمی رسد این توقف هیچ تاثیری بر میزان فروش نخواهد داشت از طرفی در بازه زمانی توقف فولادسازی به دلیل محدودیت های ناشی از برق، به میزان موردنیاز در زمان خاموشی واحد احیاء(حدودا ۱۱۲ هزار تن) دپوی آهن اسفنجی به میزان ۱۰۰هزار تن صورت پذیرفته و باقی مقدار مورد نیاز از تولیدکنندگان داخلی رزور گردیده که در حال حمل به شرکت می باشند. لیکن شرکت با توجه به شرایط مذکور و برنامه ریزی های از قبل صورت گرفته از لحاظ مقداری و ریالی محصول قابل فروش، می تواند پیش بینی های قبلی خود را محقق سازد.



انتهای خبر

0
0