بورسینه
1401/01/31
15:47
🔹امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۱۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خگستر، #خودرو، #شپنا، #خساپا و #وبانک به ترتیب در رتبه اول تا پنج...

🔹امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۱۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خگستر، #خودرو، #شپنا، #خساپا و #وبانک به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۲۱۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران خودرو دست به دست شد، ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام ایران خودرو دیزل (#خاور) پس از بازگشایی ۱۲.۳درصد رشد قیمت را تجربه کرد و سهام سرمایه‌گذاری صبا تامین (#صبا) با رشد ۱۱.۸درصدی قیمت کام سهامداران خود را شیرین کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۹۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۴.۳درصد از کل سهام کارتن ایران (#چکارن) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۴.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0