بتاسهم
1401/03/22
10:58
مجمع #خمهر 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهرکام پارس با حضور 50.3 درصدی سهامداران در حال برگزاری است. ✅ شرکت مهرکام پارس در 3 ...

مجمع


#خمهر



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهرکام پارس با حضور ۵۰.۳ درصدی سهامداران در حال برگزاری است.



✅ شرکت مهرکام پارس در ۳ استان تهران، خراسان و کرمانشاه واحد تولیدی دارد. از محصولات اصلی شرکت انواع گرید سپر، داشبورد، صندلی، کنسول، رودری و تهویه مطبوع است. شرکت مهرکام پارس برای جلوگیری از کاهش سهم بازار در پروژه های جدیدی مثل تارا، دنا پلاس و هایما نیز ورود کرده است. شرکت در نظر دارد که برای چابک تر شدن، ساختار سازمانی را اصلاح و معاونت ها را ادغام کند. با تلاش های شرکت، زیان انباشته از سال ۱۳۹۸ روند کاهشی داشته است.



✅ شرکت در سال ۱۳۹۹ افزایش سرمایه دو مرحله ای داشت که مرحله دوم افزایش سرمایه هنوز ثبت نشده است. در خصوص ثبت افزایش سرمایه تمامی اقدامات انجام شده و مغایرت ها برطرف شده است که تا هفته آینده نهایی می شود. سهامدار عمده نیز آمادگی پذیره نویسی عمومی را دارد.



✅ در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹، ۸۰ درصد رشد ریالی فروش داشته است. تا نیمه خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲درصد رشد ریالی فروش را داشته است. عمده رشد فروش شرکت در محصول سپر بوده است. عمده فروش شرکت به شرکت های گروه است. ظرفیت تولیدی دستگاه های شرکت از ۳۰ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده است. شرکت برای تنوع بخشی به مشتریان خود و بازار خارج از گروه در نظر دارد قالبهای جدیدی را طراحی کند که پروژه ای زمانبر است. اولویت شرکت ابتدا تامین قطعات مورد نیاز گروه ایران خودرو و ساپکو می باشد.



✅ پروژه های شرکت به دلیل محرمانگی افشا نشده است. این پروژه ها سهم مهرکام پارس را در سبد محصولات ساپکو به حداکثر می رساند. پروژه ها کوتاه مدت است و حداکثر تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.



انتهای خبر

0
0