آکادمی هلاکوئی
1399/10/25
03:00
سه صرافی بزرگ همزمان دوج کوین را لیست کرده اند!

بر اساس گزارش جامعه، دوج کوین طی بیست…

بر اساس گزارش جامعه، دوج کوین طی بیست و چهار ساعت گذشته، در سه صرافی رمزنگاری لیست شده است. رمزارز دوج کوین (Shibu inu) روز چهارشنبه در بازار مبادلات فیوچرز و اسپات صرافی FTX، در صرافی Huobi Futures (margin swaps) و در صرافی WazirX در بازار معاملات اسپات لیست شده است. هنوز دلیل پشتیبانی ناگهانی این سه صرافی از رمزارز دوج کوین مشخص نیست چون توسعه دهندگان این رمزارز در این مورد بیانیه ای صادر نکرده اند.


عده ای حدس می زنند تلاش این سه صرافی برای لیست گذاری همزمان دوج کوین به دلیل صعود و سقوط اخیر بیت کوین است و این سه صرافی به دنبال یک رمزارز جدید برای سرمایه گذاری هستند. این احتمال نیز وجود دارد که توییت های اخیر ایلان ماسک درباره دوج کوین، صرافی ها را به لیست گذاری این رمزارز تشویق کرده است.


همچنین می توان حدس زد که این سه صرافی به دلیل رقابت با یکدیگر اقدام به لیست گذاری دوج کوین کرده اند. در واقع، یک لیست گذاری مشابه در ماه ژوییه ۲۰۲۰(تیر/ مرداد) اتفاق افتاد؛ صرافی بایننس معاملات فیوچرز دوج کوین را راه اندازی کرد و در این میان صرافی اوکی ایکس (OKEx) و بیت فینکس (Bitfinex) نیز معاملات اسپات دوج کوین را به فاصله یک روز راه اندازی کردند.


تاثیر کم بر روی بازار


لیست گذاری دیروز تاثیر اندکی بر روی بازار دوج کوین گذاشت و این رمزارز تنها ۲.۹ درصد رشد را در ۲۴ ساعت تجربه کرد. با این حال، این خبر مورد مناسبی برای بررسی گرایش همسان صرافی ها می باشد. در زمان نوشتن این مطلب، دوج کوین با ارزش بازار ۱.۱ میلیارد دلار در جایگاه ۳۸ بازار قرار دارد و قیمت آن زیر ۰.۰۱ دلار است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع :cryptobriefing



انتهای خبر

0
0