بورس پرس
1400/11/09
08:40
خروج موقت ۱۰ نماد ، تعلیق دو شرکت و رفع گره از یک سهم بورسی

۱۰ شرکت موقتا" از تابلو معاملات خارج و دو نماد فرابورسی هم تعلیق شدند و یک سهم منفی و دارای صف فروش پایدار هم مشمول رفع گره است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد شرکت های داروسازی سینا ، باما ، کشت و صنعت و دامپروری پارس ، بهساز کاشانه تهران، پارس خزر و پگاه‌آذربایجان‌غربی به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های توسعه معدنی و صنعتی صبانور، پتروشیمی‌شیراز و موتور سازان تراکتورسازی برای یک روز و نگین گردشگری ایرانیان برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


همچنین نماد شرکت فرابورسی صنعتی روان فن آور به دلیل ابهام با اهمیت در اطلاعات منتشره تا ۱۹ بهمن تعلیق شد و تعلیق شرکت صنایع کشاورزی وکود زنجان هم که از ۱۲ مهر بسته است تا ۴ اسفند تمدید شد.


در این میان امروز سهام شرکت بورسی سرمایه گذاری استان خوزستان که در روزهای گذاشته دارای صف فروش پایداری بود، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و بازارگردانی سهام شرکت کشتیرانی دریای خزر هم در بازار دوم معاملات فرابورس شده است .


علاوه بر این بازارگردان شرکت فرابورسی دلیجان طلایی شکوه پارس ملزم به ایفای حداقل نیمی از تعهدات روزانه ( متغیرهای حداقل سفارش انباشته و حداقل معاملات روزانه) به مدت ده روز کاری است.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0