ایبنا
1401/02/16
14:38
شاخص کل بورس به روند صعودی ادامه داد

نماگر کل بورس در دومین هفته از اردیبهشت ماه بازهم با بازدهی مثبت همراه شد.

به گزارش خبرنگار ایبنا ؛ در شرایطی که در نخستین روزهای فعالیت بورس در دومین ماه سال، شاخص کل بورس با رشد بیش از ۹ هزار واحدی همراه بود و در نهایت بازدهی مثبت ۰.۶۰ درصدی را به ثبت رساند، حال در دومین هفته اردیبهشت ماه و در سه روز کاری هفته، شاخص کل بورس بازهم مثبت شد و با رشد بیش از ۸ هزار واحدی، بازدهی ۰.۵۴ درصدی را به ثبت رساند.


تغییرات شاخص کل بورس در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۱


بررسی ها نشان می دهد در اولین روز کاری هفته (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۱۰۶۰ واحدی معادل ۰.۰۷ درصد، به یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۴۸۳ واحد رسید. در این روز، نمادهای معاملاتی شپنا، حکشتی، شبندر، شتران و شپدیس با بیش‌ترین افزایش، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. همچنین معامله‌گران بورس ۹ میلیارد و ۱۴۹ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۶۰۸ هزار و ۳۵۸ نوبت معامله و به ارزش ۵۲ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال داد و ستد کردند.


در دومین روز کاری هفته (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) شاخص با رشد همراه شد و با افزایش ۳۰۱۱ واحدی معادل ۰.۲۰ درصد، به یک میلیون و ۵۲۵ هزار و ۴۵۰ واحد رسید. نمادهای معاملاتی شبریز، وتجارت، حکشتی، وبملت و وبصادر با بیش‌ترین افزایش، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. از سوی دیگر، معامله‌گران بورس ۹ میلیارد و ۶۴۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۶۱۷ هزار و ۹۷ نوبت معامله و به ارزش ۵۶ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال داد و ستد کردند.


در سومین و آخرین روز کاری هفته (دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) نماگر بازهم به روند صعودی ادامه داد. بر این اساس شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۶۲۳۷ واحدی معادل ۰.۴۱ درصد، به یک میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۰۸ واحد رسید. در این میان، نمادهای معاملاتی شپنا، رمپنا، شبندر، پارسان و شبریز با بیش‌ترین افزایش، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. همچنین در پایان آخرین روز کاری بورس، معامله‌گران بورس ۸ میلیارد و ۴۰۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۵۷۴ هزار و ۵۴۹ نوبت معامله و به ارزش ۵۶ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.



انتهای خبر

0
0