بورسینه
1399/09/17
12:55
🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۵۸۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۲۴هزار و ۳۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۳درصد یعنی سه هزار و ۱...

🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۵۸۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۲۴هزار و ۳۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۳درصد یعنی سه هزار و ۱۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲ درصد از کل معاملات شد.



بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #خودرو، #شپنا و #تاپیکو لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #وتجارت، #خساپا و #وبصادر معطوف بود.



🔹مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت ایران خودرو معادل ۱۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک تجارت با برتری ۹۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۹۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۰۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۹۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۵۳۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0