رمزارز نیوز
1401/09/02
11:30
مجمع جهانی اقتصاد از شیبا اینو دعوت به همکاری کرد!

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، اعلام کرده که مجمع جهانی اقتصاد (WEF)… مطالعه مطلب ...

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، اعلام کرده که مجمع جهانی اقتصاد (WEF) می‌خواهد با این پروژه در زمینه سیاست‌های جهانی متاورس همکاری کند. این دعوت به همکاری، نشان می‌دهد که سیاست‌گذاران اکنون این میم کوین را جدی می‌گیرند و آن را به رسمیت می‌شناسند.


به دنبال انتشار این خبر، کوساما یک نظرسنجی در توییتر انجام داد تا بفهمد آیا جامعه شیبا مایل به همکاری این پروژه با مجمع جهانی اقتصاد است یا خیر. در زمان نگارش این خبر، نزدیک به ۱۸ هزار رای داده شده که بر اساس آن، اکثریت قریب به اتفاق دنبال‌کنندگان شیبا (۶۳ درصد)، موافق این همکاری هستند.


کوساما سپس در توییت بعدی مدعی شد که توسعه‌دهندگان شیبا برای کمک به شکل‌گیری سیاست جهانی متاورس، با دیگر غول‌های فناوری مانند متا و همچنین پروژه‌های غیرمتمرکز رمزارزی مانند دیسنترالند، همراه سیاستگذاران خواهند بود.


پروتکل شیبا با معرفی Shiba Lands در فوریه ۲۰۲۱ وارد دنیای متاورس شد. از آن زمان، تیم توسعه‌دهنده شیبا، طرح چندین هاب مربوط به پروژه متاورسی خود را منتشر کرده است. شیبا با پروژه متاورس بسیار پرحاشیه‌اش در تلاش است تا ثابت کند چیزی بیش از یک میم کوین است. همان‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شده، تیم شیبا برای توسعه متاورس خود با شرکت The Third Floor، یک استودیوی شبیه‌سازی در کلاس جهانی همکاری می‌کند.


در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۹ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۸ درصد رشد دارد.


انتهای خبر

0
0