آکادمی هلاکوئی
1400/10/15
12:30
برترین آلتکوین‌هایی که در سال ۲۰۲۲ منفجر می‌شوند

جهان رمزارز همچنان به توسعه فناوری خود برای…

جهان رمزارز همچنان به توسعه فناوری خود برای ارائه بهترین موارد استفاده و تجربه کاربر ادامه می دهد. سال گذشته، فضای دیفای دنیای رمزارز را با افزایش تقریبا ۱۰۰۰ درصدی با ارزش کل قفل شده بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار، طوفانی کرد. یکی از ویژگی‌های بزرگی که DeFi را بسیار نمادین کرده است، استیکینگ است، فناوری که سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا تنها با نگه داشتن ارز مجازی، پاداش‌های رمزنگاری کسب کنند.


این مقاله برخی از بهترین رمزارزهای استیکینگ را نشان می‌دهد که پتانسیل تسلط در سال ۲۰۲۲(۱۴۰۰-۱۴۰۱) را دارند.


بهترین رمزارز های استیکینگ

ترا (LUNA)، یک شبکه استیبل‌کوین منبع باز که از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند، با ارزش کل قفل شده ۲۰.۰۵ میلیارد دلار اولین مورد در لیست ما است. بر اساس داده‌های صنعت، این شبکه در ۱۳ محصول خود به بالاترین TVL در تمام دوران دست یافت.


علاوه بر این، پاداش سالانه سهام برای لونا یعنی ۱۲.۱۰٪ بازده عظیمی از سرمایه را فراهم می کند، درصد زیادی که چشمان سرمایه گذاران را به خود جلب می کند و آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای استیک تبدیل می کند.


دوم، جد استار (JED)، یکی از جدیدترین دارایی های رمزنگاری شده در بازار، اکنون در فضا سروصدا می کند. رویکرد منحصر به فرد JED، برای برخی از مشکلات موجود در این فضا، آن را برجسته می کند. دارای ویژگی‌هایی مانند حق امتیاز برای سازندگان NFT، استخراج از طریق یک برنامه تلفن همراه برای امکان کسب درآمد به افراد کم توان از لحاظ مالی و مکانیسم‌های ضد پمپ و تخلیه می باشد. در زمان نگارش این مقاله، JEDSTAR با قیمت صعودی ۰.۳۷ دلار معامله می شود.


سوم، PancakeSwap، یک پلتفرم رمزارز که نیازی به معرفی بیشتر ندارد. این شبکه دارای یک توکن بومی است؛ CAKE. این توکن برای سرمایه گذاری در پلتفرم سهام خود یعنی PancakeSwap استفاده می شود و به کاربرانش اجازه می دهد ارزهای دیجیتال دیگر یا خود CAKE کسب کنند. بازده سالانه توکن CAKE بین ۳۱ تا ۴۲ درصد است. مهمتر از همه، این پلتفرم از فناوری زنجیره هوشمند Binance استفاده می کند که به همه کاربران خود اجازه می دهد هزینه های کمتری را تجربه کنند.


چهارم، رمزارز شیبا اینو (SHIB) یا قاتل معروف دوج. این توکن دارای صرافی ShibaSwap است، که دارندگان SHIB را قادر می‌سازد تا توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند و استیک کنند.


علاوه بر این، صرافی به دارندگان SHIB اجازه می‌دهد تا سکه‌های شیبا خود را در جایی دفن کنند که جوایز شرط‌بندی، توکن‌های BONE هستند. SHIB یک توکن ERC۲۰ است که توسط شبکه اتریوم پشتیبانی می شود.


آخرین اما نه کم اهمیت ترین، سولانا (SOL)، یک رمزارز طراحی شده برای ارائه مقیاس پذیری بالا، کارمزد پایین و پردازش سریع تراکنش ها است. به دلیل این ویژگی ها، SOL یکی از بهترین رمزارزهای موجود در بازار محسوب می شود. این شبکه دارای بیش از ۶۴۰ اعتبار سنجی است که کاربران می توانند رمزارزهای خود را در آنها به اشتراک بگذارند. همچنین، کاربرانی که رمزارزهای خود را روی Solana قرار داده‌اند، می‌توانند انتظار بازدهی سالانه بین ۷ تا ۱۱ درصد داشته باشند. در حال حاضر، SOL به عنوان یکی از ۱۰ رمزارز برتر در CoinGecko رتبه بندی می شود. به ازای هر کریپتو با مبلغ مناسبی بیش از ۱۷۱ دلار معامله می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0