آکادمی هلاکوئی
1400/06/17
10:40
‘NUTS Finance’s ‘Tree از اکوسیستم آکالا کمک هزینه دریافت می کند

“درخت” NUTS Finance در حال دریافت کمک اولیه…

“درخت” NUTS Finance در حال دریافت کمک اولیه اکوسیستم Acala است. این پروتکل یک پروتکل دارایی ترکیبی است. این پروتکل نقدینگی را بهینه می کند و همچنین قابلیت استفاده از دارایی ها را در اکوسیستم Polkadot افزایش می دهد.


“Tree” که از سیستم Stable Asset برخوردار است، تجارت فوق العاده کارآمد را با ریسک پایین امکان پذیر می کند. این دارایی های نزدیک به هم را ارائه می دهد که دو قابلیت را ارائه می دهند. درواقع، این ها Stable Swap (مبادله پایدار) و Stable Asset (دارایی پایدار) هستند.


به طور خاص، Stable Swap یک استخر نقدینگی صرافی با ظرفیت بالا است. از سوی دیگر، Stable Asset یک دارایی ترکیبی است که توسط سبدی از دارایی های دارای ارزش یکسان پشتیبانی می شود. به عنوان مثال، آن ها می توانند نسخه های مختلف پولکادات، اتریوم، بیت کوین یا حتی استیبل کوین باشند.


آکالا تصمیم گرفت با NUTS Finance همکاری کند زیرا هر دو تیم متوجه شدند که اهداف مشترکی دارند. در واقع این هدف ایجاد یک شبکه متمرکز بر دیفای است. به ویژه آکالا، یک قطب چند زنجیره ای برای دیفای و منبع نقدینگی در پلتفرم پولکادات است.


برای توضیح بیشتر، این یک پلتفرم لایه ۱ است که هم با Substrate و هم با EVM سازگار است. این به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از ابزارهای پولکادات و همچنین ابزارهای اتریوم برنامه بسازند.


علاوه بر این، آکالا همچنین اصول اولیه دیفای مانند استیبل کوین غیر متمرکز را ارائه می دهد. این محصول همچنین دارای Liquid DOT (LDOT) و Acala DEX (صرافی غیر متمرکز آکالا) است. علاوه بر این، با توجه به اینکه آکالا روی Substrate ساخته شده است، می تواند ارتقاء را بدون هارد فورک دریافت کند.


در حال حاضر، Tree با موفقیت سیستم Stable Asset را در شبکه آزمایشی Mandala تحت آکالا، راه اندازی کرده است. Tree در حال بررسی استقرار در شبکه مستقر در Acala’s Kusama-Karura است. ممکن است به زودی در مورد این پیشرفت بیشتر بشنویم.


در نهایت، بنیاد آکالا همچنان بر بهبود توسعه نرم افزار به نفع شبکه های آکالا و کارورا تمرکز خواهد کرد. برای انجام این کار، تحقیقات را در بخش پروتکل های دیفای نیز تقویت می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora.com



انتهای خبر

0
0