بورس پرس
1400/03/24
00:00
عرضه بلوک ۵۰ درصد + ۱۰۰ سهم مالک عمده شرکت بورسی

شرایط و زمان عرضه بلوک ۵۰ درصدی + ۱۰۰ سهم شرکت خوراک دام پارس توسط سهامدار عمده اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در نظر دارد بلوک ۵۰ درصدی + ۱۰۰ سهم شرکت خوراک دام پارس را بطور یکجا یا نقد و شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.


به این ترتیب، مقرر شده ۳۰ میلیون و ۱۰۰ سهم در نماد "غدام" روز سه شنبه ۲۹ تیر از طریق کارگزاری بانک دی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۴۴ هزار تومان و قیمت پایه کل ۱.۳ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.


کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدی یا بصورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط ( به مدت حداقل ۲ ماه از تاریخ عرضه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه کنند و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوط به شرکت بورس تحویل دهند.


خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را به مقررات و قوانین بورس تهران ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. در صورتی که خریدار تقاضای خرید نقد و اقساط داشته باشد باید ۴۰ درصد ارزش کل معامله را نقدی و حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری بعد از مشخص شدن برنده رقابت پرداخت کند و الباقی ۶۰ درصد ارزش معامله را در قالب ۲۴ قسمت مساوی با فواصل یک ماه با نرخ ۱۸ درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط، سه ماه پس از قطعیت معامله در بورس است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0