آکادمی هلاکوئی
1400/06/23
00:00
Interactive Brokers، راه اندازی معاملات ارزهای رمزنگاری شده را از طریق Paxos اعلام کردند!

بروکرهای تعاملی(Interactive Brokers) از راه اندازی تجارت ارزهای…

بروکرهای تعاملی( Interactive Brokers ) از راه اندازی تجارت ارزهای رمزپایه از طریق شرکت Paxos Trust خبر داد که قرار است تجربه کاربری منحصر به فردی را در پلتفرم معاملاتی خود ارائه دهد. لیست ارزهای رمزنگاری شده برای معاملات، شامل محبوب ترین دارایی های موجود در بازار است. از جمله: اتریوم( Ethereum )، بیتکوین( Bitcoin ) ، لایتکوین ( Litecoin ) و بیتکوین کش ( Bitcoin Cash ). بر اساس این گزارش، بسته به حجم معاملات ماهانه یک حساب ، هزینه باید ۰.۱۲ تعیین شود.


مدیر اجرایی Interactive Brokers اظهار داشت که مشتریان این شرکت و سایر سرمایه گذاران منفرد، دائما به دنبال تخصیص وجوه خود به ارزهای دیجیتالی برای دستیابی به اهداف مالی خود هستند. با همکاری با Paxos ، این شرکت تقاضای روزافزون برای ترید و سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده را علاوه بر دارایی های مالی سنتی، برآورده می کند.


معاملات ارزهای رمزنگاری شده علاوه بر طیف گسترده ای از محصولات مالی که کارگزاران تعاملی ارائه می دهند، شامل سهام، گزینه های معاملات آتی، اوراق قرضه، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و ETF ها میباشد. پس از پیاده سازی دارایی های دیجیتالی، مشتری این شرکت قادر خواهد بود هر محصول مالی را از یک پلتفرم معامله کند. این گزینه جدید فقط برای ساکنان ایالات متحده با حسابهای شخصی یا مشترک در دسترس خواهد بود. در آینده، این شرکت قصد دارد معاملات ارزهای رمزنگاری شده را برای انواع بیشتری از مشتریان ارائه دهد.


Paxos ، یکی از اولین پلتفرم های بلاک چین است که تحت نظارت اداره خدمات مالی نیویورک( New York Department of Financial Services ) به عنوان تراست کار می کند. یک لایه اضافی از مقررات حفاظت بیشتری را برای مشتریان فراهم می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .



منبع: u.today


انتهای خبر

0
0