تحلیل برای سود
1400/05/31
18:00
برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷#ثپردیس 🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (پیش فروش مجتمع مسکونی) 🔹توضیح: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس خبر از پیش فروش...

برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:


🔷#ثپردیس


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (پیش فروش مجتمع مسکونی)


🔹توضیح: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس خبر از پیش فروش واحدهای پروژه مسکونی باران ۱ واقع در فاز ۳ شهر جدید پردیس داد.




🔷#چافست


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت افست افزایش سرمایه از مبلغ ۹۹۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱،۹۸۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۱۰۰ درصد افزایش) از محل سود انباشته، به منظور افزایش سرمایه از محل سود انباشته از سوی هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسید.




🔷 #جم


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (تعلیق بخشی از فعالیت ها)


🔹توضیح: شرکت پتروشیمی جم به دلیل تعمیرات اضطراری در واحد الفین و واحد بوتادین بخشی از فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورد.




🔷#جم‌پیلن


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (توقف بخشی از فعالیت‌ها)


🔹توضیح: شرکت پلی پروپیلن جم به دلیل تعمیرات اساسی پتروشیمی جم به عنوان تامین کننده بخشی از خوراک خبر از توقف بخشی از فعالیت‌های خود به مدت تقریبا ۲۱ روز داد.




🔷 #خپارس


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت


🔹توضیح: شرکت پارس خودرو طی نامه‌ای به مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرد که افزایش سرمایه این شرکت مشروط بر موافقت سهامدار عمده، شرکت سایپا می‌باشد.




🔷 #خاذین


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت سایپا آذین افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۶۴۵,۶۹۲ میلیون ریال به مبلغ ۴،۴۵۵،۶۹۲ میلیون ریال ( ۶۸ درصد افزایش) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، به منظور اصلاح ساختار مالی از سوی هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسید.




🔷 #غنوش


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت نوش مازندران افزایش سرمایه از مبلغ ۳۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۱۸۶ درصد افزایش) از محل سود انباشته، به منظور بهینه نمودن ساختار سرمایه و کاهش هزینه های مالی از سوی هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسید.



انتهای خبر

0
0