کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/03/23
14:00
✅رشد 39هزار واحدی شاخص بورس 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با افزایش ۳۹ هزار و ۵۹ واحدی...

✅رشد ۳۹هزار واحدی شاخص بورس



📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با افزایش ۳۹ هزار و ۵۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۷۱ هزار واحد رسید.


🔷️از سویی شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۷۷۳۸ واحد رشد به رقم ۴۲۹ هزار و ۱۶۰ واحد افزایش یافت. معامله گران در این بازار ۵۶۱ هزار معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۴۰۶ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️لازم به ذکر است که توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی پارس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.


🔷️شاخص کل فرابورس نیز با افزایش ۴۱۵ واحدی در رقم ۲۱ هزار و ۴۲۲ واحد متوقف شد. فعالان در این بازار ۲۸۴ هزار معامله به ارزش هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️گفتنی است که بیمه پاسارگاد پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایجاد کردند.



انتهای خبر

0
0