رمزارز نیوز
1402/02/16
16:51
ظهور رقیبی جدید برای میم کوین‌ها! پپه دیگری در راه است؟!

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت یک میم کوین با نام ووجک (WOJAK) تنها در هفت روز بیش از ۱,۰۰۰ درصد افزایش… مطالعه مطلب ...

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت یک میم کوین با نام ووجک (WOJAK) تنها در هفت روز بیش از ۱,۰۰۰ درصد افزایش یافته و به این ترتیب، توانسته است توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. با این حال، کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند.


میم کوین ووجک که با الهام از یک میم معروف به همان نام (یک نقاشی کارتونی ساده از یک مرد کچل با ظاهری مبهوت) ایجاد شده، یک رمزارز مستقر در شبکه اتریوم است که در بازه هفتگی، رشد چشمگیر ۱,۰۴۱ درصدی را تجربه کرده است. البته لازم به ذکر است که در زمان نگارش این خبر، قیمت WOJAK نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲۰ درصد کاهش یافته است، ولی در بازه هفت روزه، همچنان بیش از ۷۰۰ درصد رشد دارد.


ارز دیجیتال ووجک در حال حاضر در صرافی‌های شناخته‌شده‌ای همچون بیت‌گت (BitGet)، هوبی (Huobi) و ال‌بنک (LBank) برای معامله در دسترس است.


پامپ اخیر میم کوین‌ها این گمانه‌زنی‌ها را برانگیخته که «فصل میم کوین‌ها» بازگشته است. اگرچه این بار فعالیت بازار در تسلط تازه‌واردان بوده است. در همین راستا، میم کوین جدید پپه (PEPE) که در اواسط ماه آوریل راه‌اندازی شد، در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ درصد، در هفته گذشته، ۷۸۰ درصد و در ۱۴ روز گذشته، ۱,۳۶۰ درصد رشد دارد.


این در حالی است که میم کوین‌های قدیمی‌تر مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، طی چند ماه گذشته شاهد افت قابل‌توجهی بوده‌اند.


انتهای خبر

0
0