آکادمی هلاکوئی
1400/03/29
12:50
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۹ خرداد)

هفته کاری گذشته تاحدودی برای بیت کوین به…

هفته کاری گذشته تاحدودی برای بیت کوین به خوبی پیش می رفت تا جاییکه موفق شد از تراز ۴۰۰۰۰ دلار عبور کند. گاوها توانستند این دارایی را به بالاترین قیمت ۳ هفته اخیر آن در حدود ۴۱۴۰۰ دلار برسانند، اما نتوانستند این حرکت را ادامه دهند.


درست برعکس، در روزهای بعدی BTC به تدریج با کاهش ارزش خود مواجه شد. در نتیجه این تغییرات، ارز رمزنگاری شده اول بازار در ابتدا به زیر ۴۰۰۰۰ دلار سقوط کرد و همچنان به ریزش ادامه داد. خرس ها پس از سقوط قیمت تا ۳۷۰۰۰ دلار، فشار خود را حفظ کرده و بیت کوین را به زیر ۳۵۰۰۰ دلار کشاندند. این پایین ترین قیمت این دارایی از یکشنبه گذشته تاکنون بود. با این اتفاق، بار دیگر این روایت تایید شد که اخیرا بیت کوین در روزهای آخر هفته عملکرد خوبی نداشته است.


علی رغم بهبود چند صد دلاری از پایین ترین سطح روزانه، ارزش بازار BTC به زیر ۷۰۰ میلیارد دلار رسیده است، در حالی که دامیننس آن اکنون زیر ۴۵٪ است.


آلتکوین ها عمیقا قرمزپوش شده اند


با اطمینان می توان گفت که بازار آلتکوین ها هم به تازگی روزهای بهتری را سپری کرده است. با این حال، بیشتر دارایی های دیجیتال از عملکرد اخیر رهبر خود در چند روز گذشته تقلید کرده اند، به این معنا که اکنون رنگ غالب بر بازار، رنگ قرمز است.


اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۴٪ دیگر از ارزش خود را از دست داده و حتی به تراز ۲۲۰۰ دلار رسیده است. کاهش بایننس کوین هم به همین ترتیب باعث شده است این ارز رمزپایه به زیر ۳۴۰ دلار برسد. همین چند روز پیش، بایننس کوین در حدود ۳۸۰ دلار قیمت داشت. کاردانو (۳-٪)، دوج کوین (۴-٪)، ریپل (۵-٪)، پولکادات (۴-٪)، بیت کوین کش (۳-٪)، یونی سوآپ (۴.۵-٪)، لایت کوین (۴-٪) و سولانا (۶.۵-٪) از دیگر آلتکوین های بزرگ بازار هستند که امروز ریزش قیمت را شاهد بوده اند.


بازار 29 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (29 خرداد)

وضعیت در میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کم تا متوسط هم کاملا مشابه همین است. بیشترین کاهش قیمت را در میان ارزهایی چون Fantom (-۱۴٪), Amp (-۱۳٪), Waves (-۱۱٪), THORChain (-۱۱٪), ICP (-۱۰٪), THETA (-۱۰٪) و XDC (-۱۰٪) شاهد بوده ایم.


در نهایت ، سرمایه تجمعی بازار تمام دارایی های رمزنگاری با بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش در یک روز به زیر ۱.۵ تریلیون دلار رسیده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0