بورس پرس
1400/11/23
00:04
وضعیت قرمز ۲۴۷ شهر و دور کاری کارمندان ۱۶ بانک بورسی و فرابورسی از امروز

۲۴۷ شهر ایران در وضعیت قرمز و خطرناک قرار گرفتند و کارمندان ۱۶ بانک بورسی و فرابورسی هم از امروز تا دو هفته آینده مشمول دور کاری شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، آخرین وضعیت کرونا با وضعیت قرمز و خطرناک ۲۴۷ شهر ، نارنجی ۱۱۲ شهر ، زرد ۸۹ شهر و بدون رنگ آبی همراه شده و در این میان محمدرضا جمشیدی دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی هم از دور کاری ۲ هفته‌ای کارمندان بانک خبر داده که از امروز اجرا می شود.


براساس این گزارش، طبق بخشنامه کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، زنان باردار، مادران شاغل در بانک‌های خصوصی و دارای کودک کمتر از ۵ سال و کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای شدید از امروز ۲۳ بهمن تا ۵ اسفند ماه دور کار می‌شوند.


شرایط دورکاری دو هفته‌ای کارمندان بانکی شامل بانک‌های خصوصی حاضر در بورس و فرابورس اقتصادنوین، ایران زمین، پارسیان، پاسارگاد، خاورمیانه، سینا، کارآفرین ، دی، سامان، سرمایه، شهر، گردشگری، آینده، رسالت ، اعتباری توسعه و موسسه ملل است .


در این فهرست نامی از سه بانک دیگر حاضر در بورس و شامل ملت ، صادرات و تجارت نیست.


از سوی دیگر وزارت بهداشت اعلام کرد دور کاری دو هفته ایی کارمندان بانک ، خلاف واقعیت است و تصمیماتی با این اهمیت باید به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا برسد.



انتهای پیام


انتهای خبر

0
0