آکادمی هلاکوئی
1400/10/01
19:10
به دنبال خریداری ۴ تریلیون SHIB توسط یک نهنگ، قیمت شیبا اینو جهش یافت

قیمت شیبا اینو به دنبال خریداری تریلیون‌ها SHIB…

قیمت شیبا اینو به دنبال خریداری تریلیون‌ها SHIB توسط یک سرمایه‌گذار بزرگ ارز دیجیتال، ۱۶ درصد افزایش یافت.


بر اساس پلتفرم whalestat که کیف های پول اتریوم را ردیابی می‌کند، این خریدار بزرگ که بیشتر با نام نهنگ ارز دیجیتال شناخته می شود ، ۴ تریلیون شیبا اینو را به قیمت حدود ۱۳۶ میلیون دلار خریداری کرد.


گفتنی است که حدود یک چهارم کیف پول این نهنگ در مجموع نیم میلیارد دلار ارزش دارد که درحال حاضر رمزارز شیبا اینو را نیز دربرمی گیرد. علاوه بر آن، توکن‌های متاورس از قبیل دیسنترالند(MANA) ، گالا(GALA) و سندباکس(SAND) نیز بخش بزرگی از این کیف پول را به همراه استیبل کوین تتر شکل می دهند.


شیبا اینو در ماه اکتبر(مهر-آبان) ، سقف قیمت بی سابقه ای را به ثبت رساند و از آن زمان، به طور قابل توجهی سقوط کرد. روند نزولی SHIB به نهنگ ها این شانس را می دهد که در کف قیمتی، از این میم توکن خریداری کنند. بنابر گزارشات پیشین رسانه اینسایدر، در اوایل این ماه نهنگی به میزان ۵۰ میلیارد SHIB را خریداری کرد و به مجموع دارایی ۱.۶۷ تریلیون SHIB خود افزود. نهنگ دیگری نیز حدود ۱۰۰ میلیارد از این توکن را خرید.


یک عدد SHIB همچنان ارزشی کمتر از یک سنت دارد. اما با وجود این، طبق رتبه‌بندی وب سایت کوین مارکت کپ ، این رمزارز بر حسب ارزش بازاری ، در جایگاه سیزدهم بازار ارز دیجیتال قرار دارد.


بر اساس داده های crypto.com، این آلت کوین در عرض یک سال ، ۵۳ میلیون درصد رشد کرده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: businessinsider


انتهای خبر

0
0