بورس۲۴
1402/01/07
15:50
تزریق ۱۸۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی به بازار همزمان با افزایش ارزش معاملات خرد

بورس ۲۴ - نیمه اول بازار امروز با قدرت نمایی عرضه کنندگان همراه بود، اما در نیمه دوم خریداران به فروشندگان غلبه کردند...

تزریق 180 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی به بازار همزمان با افزایش ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : نیمه اول بازار امروز با قدرت نمایی عرضه کنندگان همراه بود اما در نیمه دوم خریداران به فروشندگان غلبه کردند.


طی روز جاری ارزش معاملات خرد با احتساب معاملات صندوق های سهامی قابل معامله به ۹,۹ همت رسید. تراز پول خرد بازار حدود ۱۸۰ میلیارد تومان مثبت شد. اما در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار شاهد خروج بیش از ۲۲۵ میلیارد تومانی نقدینگی از سوی حقیقی ها بودیم.


عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی به ترتیب سامانح، کرمان، حکشتی، وبصادر، شتران، ومعادن، فزر، فملی، اهرم و خودرو بودند. نمادهای وپاسار، وکغدیر، خبنیان، آگاس، ذوب، وغدیر، کگل، آرام و شبندر نیز با بیشترین خروج پول خرد و عمده ترین حمایت از سوی حقوقی ها همراه شدند.


امروز شاخص کل بیش از ۱۰ هزار واحد معادل ۰,۵۲ درصد رشد کرد و تا ارتفاع ۲ میلیون و ۲۹ هزار واحد ارتقا یافت. نمادهای تاپیکو، شپنا، حکشتی، اخابر، بوعلی و شتران بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند. اما وغدیر عمده ترین اثر منفی را داشت.


شاخص هم وزن هم با افزایش بیش از ۵ هزار واحدی ۰,۹۷ درصد رشد کرد و خود را به بالای ارتفاع ۵۹۸ هزار واحد رساند. شاخص فرابورس نیز ۲۶۰ واحد مثبت خورد.

انتهای خبر

0
0