بورس۲۴
1401/06/16
13:22
رشد ارزش معاملات در روز افت شاخص ها

امروز ارزش معاملات خرد حدود ۳ هزار میلیارد تومان بود که در مقایسه با دیروز ۳۰ درصد افزایش داشت. گروه های خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، غذایی و اطلاعات و ارتباطات بیشترین معاملات ریالی را تجربه کردند.

رشد ارزش معاملات در روز افت شاخص ها

بورس۲۴ : امروز ارزش معاملات خرد حدود ۳ هزار میلیارد تومان بود که در مقایسه با دیروز ۳۰ درصد افزایش داشت. گروه های خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، غذایی و اطلاعات و ارتباطات بیشترین معاملات ریالی را تجربه کردند.


تراز پول خرد منفی ۱۸۵ میلیارد تومان شد. عمده ترین خروج پول حقیقی از گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات و محصولات شیمیایی و نمادهای خاور، خساپا، شپنا، شستا، کازرو، وبملت، تفارس، خودرو، حکشتی و سامان اتفاق افتاد.


اما گروه های اطلاعات و ارتباطات، قند و شکر و انبوه سازی و نمادهای اسیاتک، قشرین، فولاد، فرابورس، حفارس، واحیا، درازی، شکام، ثنوسا و کچاد بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند.


در پایان شاخص کل ۷ هزار و ۹۷۵ واحد معادل ۵۶ صدم درصد افت کرد که بیش از همه تحت تاثیر منفی نمادهای کچاد، فملی، فارس، شبندر، شستا، نوری و شبریز قرار داشت. شاخص هموزن هم با افت ۴۴۹ واحدی معادل ۱۱ صدم درصد مواجه شد.

انتهای خبر

0
0