مشاوره سرمایه‌گذاری آوای آگاه
1402/03/20
12:27
#مجمع #شفا 📌ادامه گزارش آوای آگاه از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمايه‌گذاری شفادارو : ✅پروژه‌های متعددی در زیرمجموعه‌ها در جریان است؛ پروژه تول...

#مجمع


#شفا



📌ادامه گزارش آوای آگاه از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو :



✅پروژه‌های متعددی در زیرمجموعه‌ها در جریان است؛ پروژه تولید سرم، آب‌سازی و تولید مکمل از جمله پروژه‌های مهم ددانا هستند که تکمیل شده‌اند و در مرحله تست و اخذ گواهی‌ها هستند. راه‌اندازی مرکز توزیع جدید کرمانشاه، پروژه مهم درازی است که سه استان ایلام، کردستان و کرمانشاه را پوشش می‌دهد.



✅اصلاح ساختار مالی زیرمجموعه‌ها از طریق افزایش سرمایه، تبدیل شرکت داروسازی راموفارمین به سهامی عام و عرضه اولیه در فرابورس از مهم‌ترین برنامه‌های شفا برای سال ۱۴۰۲ هستند.



✅طلب داسوه از شرکت توسعه دارویی رسا در حال پیگیری بوده و رای اولیه دادگاه برای تملک یک زمین صادر شده که رسا به آن اعتراض کرده است. در حال پیگیری آن هستیم و امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسد و گزارش اقدامات را هر فصل به سهامداران اعلام خواهیم کرد.



✅درخصوص طلب از به‌پخش، با توجه به سود سهامی که به وبانک بدهکار هستیم، در حال رایزنی برای تهاتر این مبالغ هستیم و به زودی در این خصوص توافقی حاصل می‌شود.



✅درباره طلب از شرکت هندی، با توجه به صادر نشدن مجوز سازمان غذا و دارو برای ادامه واردات مشکل ایجاد شد. پیگیر این طلب هستیم و دستور برای توقیف اموال گرفته شده است و امیدواریم به زودی رای دادگاه را بگیریم.


ava.agah.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0