آکادمی هلاکوئی
1400/07/24
01:00
امیدواری ShapeShift برای تبدیل کردن کارتهای NFT به کمیاب ترین و تاریخی ترین آن ها!

شیپ شیفت(ShapeShift)، صرافی ارزهای رمزپایه غیر حضانتی، صدها…

شیپ شیفت(ShapeShift)، صرافی ارزهای رمزپایه غیر حضانتی، صدها کارت قابل جمع آوری را از بازی موبایل اسپلز آف جنسیس (Spells of Genesis) مبتنی بر بلاک چین، سوزانده است. این تیم گفت که کارتهای باقی مانده در اختیار او، تحت کنترل سازمان مستقل غیر متمرکز جدید خود یا دائو (DAO) قرار می گیرد و طی دو سال آینده، به مقدار محدودی] قفل ها باز میشوند.


بر اساس اطلاعات موجود درون زنجیره ای، احزاب از جمله ShapeShift، حداقل ۸۱۷ کارت دیجیتالی با عنوان “ShapeShift the Wanderer” را سوزانده اند. این خبر به دنبال اعلامیه منتشر شده در ۱۲ اکتبر(۲۰ مهر) است که این صرافی می خواهد اکثر کارتها را بسوزاند تا آنها را “در میان نادرترین کارتهای [Spells of Genesis] موجود و قدیمی ترین NFT های موجود” قرار دهد.


ShapeShift می گوید: “اینها برخی از اولین NFT ها (حدود ۲۰۱۵(۱۳۹۴)) هستند که توسط Spells of Genesis ساخته شده و به عنوان بخشی از مشارکت ما در حمایت از توسعه بازی های مبتنی بر بلاک چین، در اختیار ShapeShift قرار گرفتند.” “اینها می توانند نادرترین و تاریخی ترین NFT های تاریخ باشند.”


در مجموع، در حال حاضر تنها ۱۸۳ نسخه از این دارایی، که به دارایی درون زنجیره ای به عنوان SHAPESHIFTCD شناخته می شود، موجود است. اعتقاد بر این است که بسیاری از این موارد از بین رفته اند و به طور بالقوه آنها را به یکی از کمیاب ترین کلکسیون های بلاک چین موجود تبدیل کرده است.


با توجه به گفته های این صرافی، این تیم قصد دارد ۳۲ کارت باقی مانده در اختیار خود را از بلاک چین کانترپارتی (Counterparty) به بلاک چین اتریوم(Ethereum) با استفاده از پل امبلم والت (Emblem Vault) منتقل کند، که به کاربران رمزنگاری اجازه می دهد تا توکن های Counterparty را به عنوان دارایی های ERC-۷۲۱ بپیچند و آنها را از طریق پلتفرم ها مانند OpenSea، در اتریوم معامله کنند.


ShapeShift از کل کارت های سوخته، ۱۶ کارت برای فروش قبل از سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) حفظ کرده و ۱۶ عدد را به خزانه DAO خود می دهد. ShapeShift گفت که کارت ها را طی دو سال آینده به صورت مرحله ای باز می کند، اما دارندگان توکن فاکس (FOX) در مورد فروش های DAO یا هولد (HODL)، رای خواهند داد.


این صرافی می گوید: “آیا DAO این NFT ها را برای اتریوم (ETH) می فروشد، آنها را در دراز مدت نگه می دارد یا ترکیبی از آنها به یک دارایی ارزشمند و مهم در خزانه ShapeShift DAO تبدیل می شود؟” “این احتمال وجود دارد که NFT ها بی ارزش شوند و به یک دارایی غیر مفید تبدیل شوند، اما حتی در این صورت هیچ آسیبی به DAO وارد نمی شود.”


به نظر می رسد این حرکت، تلاشی برای جلب علاقه بیشتر و کسب ارزش بیشتر از کارت های کلکسیونی رمزنگاری شده است که قبل از کریپتو پانکز (CryptoPunks) و سایر پیشنهادات عمده NFT، از رونق اخیر خارج می شود. به گفته شعبان شعام (Shaban Shaame)، پیشگام بلاک چین و مدیرعامل شرکت نرم افزاری اور دریم سافت (EverdreamSoft)، بدست آوردن کارت های Spells of Genesis به دلیل موقعیت مکانی آنها در بلاک چین Counterparty “آسان نیست”. با این حال، پل Emblem Vault، راهی برای مبادله این توکن ها در اتریوم، در اختیار کاربران قرار داده است که منجر به رونق جدیدی در فعالیت های تجاری برای دارایی هایی می شود که قبلا فراموش شده بودند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0