آکادمی هلاکوئی
1400/12/08
16:00
با بازگشت بازارها، نهنگ ها در حال جمع آوری شیبا اینو و چند آلت کوین دیگر هستند

برخی از ثروتمندترین سرمایه گذاران رمزارزها در حال…

برخی از ثروتمندترین سرمایه گذاران رمزارزها در حال هجوم به میم کوین شیبا اینو (SHIB) و چهار آلت کوین دیگر هستند، زیرا بازار دارایی های دیجیتال نشانه هایی از آغاز روند صعودی را نشان می دهند.


بر اساس پلتفرم نظارت بر نهنگ ها، WhaleStats، شیبا دوباره در بین ۱۰ آلتکوین برتر خریداری شده در ۲۴ ساعت گذشته توسط ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم قرار گرفته است. این میم کوین در حال حاضر با میانگین مبلغ خرید ۲۰۵۴ دلار در رتبه هشتم قرار دارد.


علاوه بر شیبا اینو، بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم همچنین شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک(LINK)، راه حل مقیاس‌پذیری اتریوم، پالیگان (MATIC)، پلتفرم قرارداد هوشمند فانتوم (FTM) و صرافی غیرمتمرکز Uniswap (UNI) را نیز خریداری می‌کنند.


سایر سکه های موجود در این لیست شامل استیبل کوین USD Coin (USDC)، تتر (USDT) و Dai و همچنین خود اتریوم است.


یکی از بزرگترین خریدهای آلتکوین در این هفته شامل خرید ثروتمندترین نهنگ اتریوم در جهان است. بر اساس گزارش WhaleStats، این سرمایه گذار اخیرا ۴۹.۹۹ میلیارد شیبا به ارزش حدود ۱.۲۰ میلیون دلار خریداری کرده است. نهنگ دیگری که در بین هزاران ثروتمند برتر رتبه بندی شده است، ۲.۵ میلیون پالیگان، به ارزش ۳.۵ میلیون دلار خریداری کرده است.


چهارمین نهنگ ثروتمند در شبکه اتریوم نیز با خرید ۳ میلیون FTM به ارزش حدود ۴.۴۷ میلیون دلار مشاهده شد. همچنین از همین نهنگ خرید ۳۰۰۰۰۰ چین لینک به ارزش ۳.۶۷ میلیون دلار مشاهده شده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0